شنبه 8 اردیبهشت 1403
صفحه اصلی > اخبار مناسبتها (marquee) - جزئيات اخبار

مجمع عمومی عادی سالیانه دفتر مرکزی کانون در تاریخ 1395.03.31 مصادف با چهاردهم ماه مبارک رمضان از ساعت 18 در مرکز فرهنگی سیدالشهداء (پایین تر از میدان هفتم تیر)برگزار می گردد.در پایان مراسم به صرف افطاری از حاضرین پذیرایی بعمل خواهد آمد.


مجمع عمومی عادی سالیانه کانون بازنشستگان بنیاد شهید و امور ایثارگران از ساعت 18 روز دوشنبه سی و یکم خرداد ماه 1395 مقارن با چهاردهم ماه مبارک رمضان (( شب پانزدهم ماه مبارک رمضان سالروز میلاد با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی "ع" )) در تالار سیدالشهداء واقع در تهران، خیابان شهید مفتح، پایین تر از میدان هفتم تیر برگزار می شود.
در این مجمع علاوه بر تصویب عملکرد و ترازنامه سال 1394 ، تعیین حق عضویت و تعیین روزنامه کثیرالانتشار و انتخاب بازرس کانون در دستور کار قراردارد..
طبق ماده 10 اساسنامه کانون ( اساسنامه اصلاحی مجمع عمومی فوق العاده مورخ 1391.08.20)، مجمع عمومی عادی با رعایت تشریفات مندرج در اساسنامه سالی یک بار در تیر ماه تشکیل می گردد.
با توجه به این که حضور در مجمع عمومی و شرکت در انتخابات مستلزم عضویت یا تمدید عضویت بازنشستگان محترم و پرداخت حق عضویت ( تعیین شده در مجمع عمومی سال 1394 ) می باشد، لذا بانشستگانی که در سال جاری تا کنون نسبت به عضویت یا تمدید عضویت خود در کانون اقدام ننموده اند ، می بایست تا قبل از برگزاری مجمع عمومی در این خصوص اقدام کنند.
پس از برگزاری جلسه مجمع عمومی و اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء از حاضرین به صرف افطار پذیرایی بعمل خواهد آمد.
 
    گروه خبري   :   دفتر مرکزی
تاریخ    :   1395/03/28
تعداد دفعات مشاهده    :   733 بار
ساعت    :   09:09:12
نظرات کاربران
نظرشما
نام
آدرس صندوق الکترونیکی
نظرات کاربران

کد فوق را اینجا وارد کنید