جمعه 7 اردیبهشت 1403
اخبار استانها > اخبار شعب استانی کانون - جزئيات اخبار

دیدار مسوول دفتر نمایندگی کانون بازنشستگان بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان دفول با فرماندار این شهرستان

اقای مصطفی پوررکنی مسوول دفتر نمایندگی کانون بازنشستگان بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان دزفول با اقای مهندس احسانی نیا فرماندار این شهرستان دیدار کرد.
به مناسبت تاسیس و آغاز به کار فعالیت این دفتر نمایندگی کانون در شهرستان دزفول مسوول این دفتر در معیت چند تن از همکاران بازنشسته عضو کانون با فرماندار شهرستان دزفول دیدار کردند. در  این دیدار اقای پوررکنی ضمن تشریح نحوه و ضرورت تشکیل دفتر نمایندگی که با موافقت و مساعدت اقای جعفرخادم رییس هیات مدیره کانون استان و همکاری مدیرکل بنیاد استان و سرپرست بنیاد شهرستان صورت پذیرفته ، گزارشی پیرامون فعالیت های انجام شده ارائه و ضمن اعلام امادگی همکاران این دفتر جهت مشارکت در فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی توسط شرکت افق مهر متعلق به کانون بویژه همکاری لازم در امور مربوط به ایثارگران عزیز از فرماندار محترم این شهرستان تقتاضای حمایت لازم از تشکل های صنفی خصوصا کانون های بازنشستگان را داشته؛ سپس ایشان نسبت به تقدیم رونوشت حکم انتصاب خود و پروانه فعالیت کانون مرکزی صادره از سوی وزیر محترم کشور اقدام نمودند. در ادامه اقای مهندس احسانی نیا فرماندار محترم شهرستان ضمن خوش آمد گویی به این عزیزان از تاسیس دفتر کانون در دزفول اظهار خرسندی نموده و امادگی خویش را جهت بهره وری از تجربیات ارزشمند کارکنان بازنشسته بنیاد و سایر همکاری های لازم اعلام داشتند  
    گروه خبري   :   خوزستان
تاریخ    :   1392/09/20
تعداد دفعات مشاهده    :   1545 بار
ساعت    :   22:15:15
نظرات کاربران
گلبان 1392/09/22   11:54:15
  باسلام وعرض ادب
کانون اصفهان ازخداوندرحمان موفقیت شمارادرهمه عرصه ها بویژه خدمت به بازنشستگان عزیزراآرزومی نماید . پیروزوسربلندوسلامت باشید.
لطفاً ازتجربیات ارزشمندخودمارانیزمطلع فرمائید . ومن الله التوفیق - التماس دعا


1
نظرشما
نام
آدرس صندوق الکترونیکی
نظرات کاربران

کد فوق را اینجا وارد کنید