جمعه 31 فروردین 1403
اخبار استانها > اخبار شعب استانی کانون - جزئيات اخبار

تجلیل از کارکنان بازنشسته بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان

همایش تجلیل از کارکنان بازنشسته ی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان برگزار شد
همایش تجلیل از کارکنان بازنشسته بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان برگزار شد

بمنظور تجلیل از کارکنان بازنشسته بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان مراسمی روز دوشنبه مورخه ی 1392/08/13 در محل مجتمع فرهنگی طلائیه اهواز برگزار شد .

در ابتدای این مراسم ، همکاران بازنشسته ضمن حضور در قطعه ی شهدای انقلاب ، با قرائت فاتحه و تقدیم گل ، یاد و خاطره ی شهیدان و ایثارگران را گرامی داشته و با آنان تجدید عهد کردند .

در ادامه ، مراسم با تلاوت قرآن و ادای احترام به سرود جمهوری اسلامی ایران در محل سالن همایش آغاز و آقای علی جعفر خادم مدیر کانون بازنشستگان بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین و گرامیداشت فرا رسیدن ایام غمبار سوگواری سرور و سالار شهیدان ، حضرت امام حسین (علیه السلام) ، اظهار امیدواری کرد که حداکثر بهره از فضای معنوی این ایام برده شود.

وی سپس گزارشی از روند تأسیس و شروع به فعالیت کانون بازنشستگان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ارائه و از همکاران بازنشسته تقاضای همراهی و همکاری در اجرای برنامه های کانون و ارتباط مستمر و تنگاتنگ بمنظور حمایت در جهت تحقق اهداف آن را نمود .

آقای صفات ، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان نیز ضمن حضور در این همایش ، فرارسیدن 25 ذی الحجه ، روز خانواده و تکریم بازنشستگان را به حاضرین تبریک گفت .

همچنین آقای مهندس ذراتی مشاور امور ایثارگران استانداری خوزستان و مدیرکل بازنشسته ی بنیاد شهید خوزستان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران پیشین ، از مدیریت کانون به جهت تدارک و برگزاری این همایش قدردانی و برای همکاران بازنشسته آرزوی موفقیت و تندرستی کرد .

همایش یکروزه ی بازنشستگان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان با ذکر خاطرات و بیان نظرات چند تن از حضار و همچنین تقدیم هدایایی به چند تن از این عزیزان و همچنین اقامه ی نماز و صرف نهار پایان یافت .



    گروه خبري   :   خوزستان
تاریخ    :   1392/08/21
تعداد دفعات مشاهده    :   1323 بار
ساعت    :   16:03:24
نظرات کاربران
الف.هاشمي 1392/08/25   02:07:44
  خداي متعال نگذره از مديران سازمان بنيادشهيد و امور ايثارگران شرق استان تهران كه حتي عرضه راه اندازي كانون بازنشستگان جهت پيشكسوتان بازنشسته آن حوزه را نداشته اند تصور بفرماييد كه با سوئه مديريت خود چگونه سازمان را اداره ميكنند. ايكاش كمي هم از استان خوزستان ياد ميگرفتند. خلاصه كه ما بحال شما غبطه ميخوريم. التماس دعا


1
نظرشما
نام
آدرس صندوق الکترونیکی
نظرات کاربران

کد فوق را اینجا وارد کنید