شنبه 1 اردیبهشت 1403
اخبار استانها > اخبار شعب استانی کانون - جزئيات اخبار

تجلیل از خادمان بازنشسته شهدا و ایثارگران اداره بنیاد شهید دزفول(به همراه تصاویر)

از خادمان بازنشسته شهدا و ایثارگران بنیاد شهید شهرستان دزفول تجلیل و قدرشناسی شد.
 
 
در آستانه ی فرا رسیدن سالروز میلاد دخت پیامبر گرامی اسلام، حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامی داشت روز زن و مقام مادر ، طی مراسمی که روز پنجشنبه مورخ 28 فروردین ماه 1393 در محل اردوگاه شهید رجایی دزفول برگزار گردید ، از خادمان بازنشسته شهدا و ایثارگران اداره بنیاد شهید شهرستان دزفول تجلیل و قدردانی شد .

 
 
در این مراسم که به همت و ابتکار اعضای کانون بازنشستگان بنیاد دزفول و با حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی آقای حاج عبدالکریم هودگر، مؤسس و اولین رییس بنیاد شهید شهرستان دزفول برگزار گردید، پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی، از لوح یادمان خادمان شهید و پرسنل بازنشسته بنیاد شهید و امور ایثارگران رونمایی شد .
در ادامه آقای مصطفی پوررکنی رییس کانون بازنشستگان دزفول ،  ضمن خیرمقدم گویی به حاضرین اهداف برگزاری این همایش را بیان کرد.
 
 
 
اجرای قطعه نمایش طنز با موضوع ویژگی های اخلاقی و رفتاری کارکنان پس از دوران بازنشستگی به کارگردانی آقای سید. حسن اخلاقی مجری توانمند همایش ، بخش بعدی برنامه بود که شور و سرور خاصی نیز در پی داشت
برنامه بعدی ، مولودی خوانی توسط آقای سراج ،یکی از مداحان اهل بیت (ع) به مناسبت میلاد دخت نبی اکرم(ص) صدیقه طاهره فاطمه زهرا(س) ؛تولد فرزند برومندش حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه ونیز روز زن بود که مورد استقبال حاضرین جلسه قرار گرفت .
 
 
 

در ادامه و در بخش خاطره گوئی ، نخست یکی از مدیران اسبق - برادر جعفر خادم- علاوه برارائه شرحی در زمینه ارزش کار در افضل ترین بنیادها ؛به بیان خاطراتی از دوران کار ومسئولیت خود در بنیاد اشاره کرد.

وی همچنین از زحمات و تلاش ارزشمند مسولین کانون دزفول در تدارک این برنامه سپاسگزاری و مراتب تشکر و قدردانی خود را به محضر همکاران و خانواده های گرامی ایشان ، به واسطه اجابت دعوت کانون اعلام نمود .

سپس موسس ونخستین مسئول بنیاد دزفول –حاج عبدالکریم هودگر-در قالب دو مصداق بارز حق وباطل(مشی شیطانی ومشی الهی)-صدام لعنت الله علیه وامام رحمت الله علیه-ضمن تشریح شان وجایگاه شهید ونیزعنایت خداوند به شهدا در دادن اعتبار واختیاراتی منحصر به فرد از جمله مجوز شفاعت وجواز ورود محبین مورد نظر وعلاقه خود به بهشت رضوان ، و به تبع وبه طریق اولی توجه وعنایت خاص به خدام اهل بیت خود در دنیا وعقبا-کارکنان بنیاد- و با مخاطب قراردادن باز نشستگان وخانواده های آنها  بر حفظ وحراست از چنین موهبت الهی تاکید و با یادآوری افتخار حضور در محضر حضرت آیت الله نجابت از علمای بزرگوار و ذکر نظر و دیدگاه معظم له مبنی بر قداست خدمت در بنیاد شهید ، اشاراتی ملموس کردند و در پایان ضمن بیان خاطراتی از دوران مسئولیت های متعدد در استانهای مختلف ، و نیز اظهار رضاتمندی ازفرایند این حضور سبزو  میمون ومبارک؛ پیشنهاد ها و رهنمود های شایسته و بایسته کوتاه مدت ودراز مدت؛  مبنی بر استمرار این گونه نشست های صمیمانه که اولین حرکت در باب تکریم از بازنشستگان به صورت بومی وبه این سبک وسیاق به حساب می آید وهمچنین بسط وگسترش آن درشمارگان بازنشستگان بنیاد های شمال خوزستان ارائه نمودند
 
 
 
 

در پایان، ضمن اهداء لوح یادمان به هر کدام از مدعوین ، یک نسخه به ابعاد100در70 نیز به دفاتر کانون دزفول و استان تقدیم گردید .

اقامه ی نماز جماعت ظهر و عصر و صرف نهار همکاران صدیق دیروز و دوستان صمیمی امروز پایان بخش همایش بود
 
 
    گروه خبري   :   خوزستان
تاریخ    :   1393/02/01
تعداد دفعات مشاهده    :   1804 بار
ساعت    :   10:07:54
نظرات کاربران
سالار 1393/02/14   23:22:22
  ضمن تقدیر وتشکر ازهمکاران صدیق بانی برنامه .امیدوارم چنین حرکتی بصورت استانی برگزار شود چرا که باعث ایجاد الفت /محبت وتجدید خاطرات بین خادمان بازنشسه خانواده شهدا و ایثارگران خواهد بود.سپاسگذارم


1
نظرشما
نام
آدرس صندوق الکترونیکی
نظرات کاربران

کد فوق را اینجا وارد کنید