جمعه 7 اردیبهشت 1403
اخبار استانها > اخبار شعب استانی کانون - جزئيات اخبار

برگزاری مراسم تکریم از بازنشستگان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان

مراسم تجلیل از بازنشستگان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه مورخ 92/8/8 در مرکز فرهنگی و آموزشی شاهد و ایثار رشت از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان برگزار شد...

بمناسبت سالروز تکریم بازنشستگان ، مراسم تجلیل از بازنشستگان از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه مورخ 92/8/8 در مرکز فرهنگی و آموزشی شاهد و ایثار رشت از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان برگزار شد. 

 در این مراسم پس از اقامه نماز جماعت و صرف نهار آقای اسماعیلی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با تقدیر از تلاشهای خالصانه همکاران بازنشسته در دوران خدمت در نهاد مقدس بنیاد ، بازنشستگی را آغازی از یک مرحله زندگی دانست که می توان با برنامه ریزی از آن نهایت بهره را برد و همچنین بر تکریم و بهره گیری از تجارب و مهارت بازنشستگان در کلیه امور تاکید کرد.
آقای کریمی معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی استانداری گیلان مهمان جلسه بودند که ضمن تقدیر و تجلیل از بازنشستگان بنیاد سخنانی ایراد نمودند.
 
در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از بازنشستگان بنیاد تجلیل بعمل آمد . 
 
    گروه خبري   :   گیلان
تاریخ    :   1392/08/25
تعداد دفعات مشاهده    :   1493 بار
ساعت    :   21:35:38
نظرات کاربران
علي رضواني 1392/09/05   15:35:51
  با سلام و احترام به همه همكاران شاغل و بازنشسته بنياد شهيد و امور ايثارگران استان گيلان

براي همه اين عزيزان آرزوي سلامتي و دلخوشي مينمايم
ارادتمند رضواني


الف.هاشمي 1392/08/27   02:04:31
  خداي متعال نگذره از مديران سازمان بنيادشهيد و امور ايثارگران شرق استان تهران كه حتي عرضه راه اندازي كانون بازنشستگان جهت پيشكسوتان بازنشسته آن حوزه را نداشته اند تصور بفرماييد كه با سوئه مديريت خود چگونه سازمان را اداره ميكنند. ايكاش كمي هم از استان گيلان ياد ميگرفتند. خلاصه كه ما بحال شما عزيزان غبطه ميخوريم. التماس دعا


1
نظرشما
نام
آدرس صندوق الکترونیکی
نظرات کاربران

کد فوق را اینجا وارد کنید