جمعه 7 اردیبهشت 1403
صفحه اصلی > اخبار - جزئيات اخبار

پیگیری حقوق بازنشستگان پیش از موعد از طریق دبیر هیأت عمومی دیوان عدالت اداری

آقای "دُربین" دبیر هیأت عمومی دیوان عدالت اداری:
تا کنون درخواست های متعددی در خصوص اعمال ماده 91 نسبت به رأی 674 هیأت عمومی (رسیدگی مجدد) واصل شده است که هر بار توسط ریاست دیوان به مشاوران و دبیرخانه هیأت عمومی ارجاع شده و پس از اظهار نظر مشاوران و کارشناسان دیوان ، ریاست دیوان موضوع را بلا اقدام دانستند و آخرین درخواست نمایندگان بازنشستگان نیز همین فرایند را طی کرده است و ریاست دیوان در اظهار نظر مکتوب خود تنها راه حل را پیگیری از طریق مجلس و تصویب قانون دانستند.

 
با توجه به هماهنگی انجام شده از طریق آقای مهدوی فر، در روز یکشنبه 1394.04.21 آقایان قلم نویس ، دشتستانی ، مدنی ، قاسمی و خانم یارمحمدی طی جلسه ای با آقای دُربین دبیر هیأت عمومی دیوان عدالت اداری در دفتر ایشان گفتگو نمودند.
ابتدا آقای قلم نویس طرح موضوع نموده و درخصوص مغفول ماندن قانون بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت در صدور دادنامه 674 و استناد دادنامه به قانون اصلاح پاره ای مقررات مربوط به حقوق بازنشستگی ... مصوب 1379 که ارتباطی با موضوع بازنشستگان پیش از موعد ندارد، مطالبی ارائه نموده و با توجه به ارسال لایحه اعتراضی به آقای منتظری (ریاست دیوان) ، رسیدگی مجدد دادنامه در هیأت عمومی را درخواست نمودند.
 
آقای دُربین درخصوص روند پیگیری این پرونده توضیحاتی ارائه نموده و اظهار داشتند که تا کنون درخواست های متعددی در خصوص اعمال ماده 91 نسبت به رأی 674 هیأت عمومی (رسیدگی مجدد) واصل شده است که هر بار توسط ریاست دیوان به مشاوران و دبیرخانه هیأت عمومی ارجاع شده و پس از اظهار نظر مشاوران و کارشناسان دیوان ، ریاست دیوان موضوع را بلا اقدام دانستند و آخرین درخواست نمایندگان بازنشستگان نیز همین فرایند را طی کرده است.
 
در این جلسه آقای دُربین با اخذ پرونده قطور دادنامه 674 و مطالعه بخشهایی از آن برای حاضرین ،آخرین ارجاع ریاست دیوان مبنی بر بلااقدام بودن درخواست و لزوم پیگیری از طریق مجلس و تصویب قانون را به اطلاع حاضرین رساندند.
 
با توجه به درخواست مجدد نمایندگان بازنشستگان در خصوص ایجاد فرصت بررسی موضوع در هیأت تخصصی دیوان با حضور نمایندگان بازنشستگان پیش از موعد، ازایشان درخواست شد شخصا" با آقای منتظری مذاکره نمایند تا پرونده به هیأت تخصصی ارجاع شود که ایشان در پایان قول دادند با آقای منتظری مذاکره کنند و درصورت موافقت ایشان ، به نمایندگان بازنشستگان اطلاع دهند تا در هیأت تخصصی حضور یابند.
 
    گروه خبري   :   اخبار کانون
تاریخ    :   1394/04/20
تعداد دفعات مشاهده    :   15090 بار
ساعت    :   00:49:06
نظرات کاربران
کریمی 1394/07/14   21:02:51
  سلام دوستان من بازنشسته پیش از موعد می باشم در زمان بازنشستگی بدلیل اینکه حدوآ پنج سال سابقه در جهادسازندگی که تامین اجتماعی برابر آخرین فیش دریافتی محاسبه واز شخص من حدودا شیش میلیون تومان از من گرفتند وبرای سوابق باقیمانده مرحله اول چهل و شیش میلیون تومان از مخابرات اخذ کردند وپس از حکم دیوان مجددا مبلغ چهل و هفت میلیون تومان گرفته ولی با وجود داشتن حکم دیوان راسا براساس آرای مجلس حکم بازنشستگی صادر نمود ولی پس از پنج سال دریافت حقوق از آبان سال نودوسه کسر کردندوقتی معترض شدم گفتند رای دیوان داشتید سوال کردم چرا در زمان صدور حکم از این مبنا عمل نکردید جوابی ندادند برادران وخواهران گرامی نمی دانم چگونه از مشکلاتی که سازمان تامین اجتماعی برایم بوجود آورده از خدا شصت سال عمر گرفتم همیشه به حق خودم قانع بودم ولی با چندین سال سابقه درجبهه وخدمت صادقانه روا نیست حال با آبروی ما بازی کنند والله به آخر خط رسیدم و از خدا میخواهم برای حفظ آبرو امانت خود را بستاند یا به دادم برسد انشاءالله در آخر ببخشید هر چه در دل داشتم نوشتم اشتباه اگر داشتم به بزرگی خودتان ببخشید


عمران - نائين اصفهان 1394/06/19   23:12:01
  همكاران عزيز، توفيق حضور در تجمع تهران را داشتم، چند نكته از اين دادخواهي را متذكر ميگردم. وقتي چهره همكاران عزيزي را كه از شهرهاي مختلف آمده بودند بر انداز كردم به ياد سالهاي پرتلاطم تلاش مخلصانه و سراسر تعهد و اخلاص دوستان افتادم و از تجديد ديدارشان خرسند شدم. اما وقتي كيسه هاي دارو را كه هر كدام در پاكتي گذاشته و هر چند گاهي قرص يا شربتي را از آن دراورده و ميل ميكردند افسرده شدم. اغلب همكارن عزيز و مومن ما بر اثر فشارها و زحمات طاقت فرساي دوران خدمت بنياد شهيد دچار مشكلات عديده روحي، جسمي و ... گرديده و چهره هاي رنجور و پر چين و چروكشان حكايت تلخي از دوران سخت گذشته ميداد. با خود گفتم: آيا ما سزاوار اين همه بي مهري و كم لطفي مسئولين كشور به پاس خدمات شايسته خود بوديم؟ آيا عاقبت درستكاري و خدمت صادقانه در يك كشور مدعي حكومت اسلامي اين بود؟ وقتي در آن گرماي طاقت فرسا در مقابل عمارت با شكوه وزارت رفاه و تامين اجتماعي فرياد ميزديم و عرق ميريختيم هيچ مسئول مسلماني از اين عمارتها فرود نيامد كه صادقانه درد ما را جويا شود. رنج سفر صدها كيلومتري را به اميد دادخواهي حاكمين ميهن اسلامي به جان خريده بوديم اما دريغ كه آنان از فراز آن عمارتهاي با شكوه در حالي كه در كنار كولرهاي خنك گازي آرميده بودند از پنجره ها نيم نگاهي مغرورانه به پايين ميانداختند و در دلشان به ... مي‌خنديدند. تصور نميكردم كه آنان تا اين حد با درد و رنج فرود آورده بر ما اينگونه بيگانه باشند! انگار كه ما از كشور ديگري آمده بوديم غريب و بي ياور... شايد اگر همه همكاران ذينفغ همت كرده بودند و آمده بودند ما اينگونه غريب نميمانديم و صداي فريادمان بلند تر بود و به طبقات فوقاني آن عمارتهاي باشكوه ميرسيد شايد... شايد هم شيشه هاي دو جداره آن عمارت گوش ساكنيان آن را ناشنوا كرده بود شايد.
و هو السميع العليم


رضا 1394/06/08   19:51:16
  هیچ وقت فکرش را نمی کردیم که زمانی لازم شودبیاییم درخیابانهاوابراز حقمان کنیم به این صورت .درشآن ما پرسنل بنیاد شهید وامورایثارگران نبوده ونیست .چه کنیم که مجبورمان کردند ازراه دیپلماتیک رفتیم نتیجه ای نگرفتیم.وبارههامجبورمان کردندکه بیاییم درخیابان وابرازحق کنیم.تازمانی که سرکار بودیم کم وبیش به این مکافاتهامبتلا بودیم به شکل دیگرش وآرامش نداشتیم وحالا هم می بینیدکه......باید یکباربرای همیشه تکلیف را با سازمان تامین اجتماعی روشن کنیم.رفتم به سازمان تامین اجتماعی نزدریئس مستمری به ریشمان خندیدومارا مورد تمسخرقرارداد وگفت دیدیدحقوقتان را کسر کردیم.جناب آقای منتظری ریئس دیوان هم واگذارش می کنیم به خدای متعال.بی عدالتی موج می زند.ای وای اگرکسی غرق شود کسی نیست دستش را بگیرد.مابرای شهدا وجانبازان کار کردیم انشالله مورد رضای حق تعالی قرارگرفته باشد دل خوشی ما همین است وبس.


بهنام 1394/06/08   08:17:28
  همکاران تهران انتظارمی رود دراین مراسم حضورفعال داشته باشید شماها درمتن کارحضور دارید نزدیکتر ازهمه شما ها هستید به خاطر سایر دوستان شهرستانی که ممکن است همگی نتوانند دراین برنامه شرکت کنند شما جبران کنیدیا علی مدد.جواب محکمی به وزارت رفا کاروامور اجتماعی وسازمان تامین اجتماعی و دیوان عدالت بدهیم.


محمود 110 1394/06/07   20:12:54
  بنام خدا
خطاب ما به دیوان عدالت اداری و سازمان تامین اجتماعی ست.
ما هرگز خسته نمی شویم و دست از پیگیری و تلاش تا رسیدن به حقمان بر نمی داریم.
هنوز این شعار را فراموش نکردیم، آنگاه که می گفتیم کی خسته س و جواب می آمد ، دشمن.
وعده همه ما در یوم الله نهم و دهم شهریور ، آری یوم الله ، چرا که روز حق خواهی ست.
دیوان عدالت اداری و تامین اجتماعی بدان که:
1- قدم بعدی انعقاد قرارداد با چند وکیل زبده جهت احقاق حق و 2- همچنین تسلیم نامه به مقام معظم رهبری امام خامنه ایست ، جناب دیوان عدالت اداری و تامین اجتماعی حتما یادشان هست که معظم له در جلسه دیدار هیئت دولت ، به آقای نعمت زاده فرمودند گزارشهایی به بنده داده اند که .....
بامید موفقیت.


سینا 1394/06/07   19:55:04
  30سال کارکردیم دربنیاد شهید وجانبازان با افتخارشب وروزهای فراوانی را پشت سرگذاشتیم وبه امید این که درنهایت بازنشسته می شویم دراندک زمانی که درحیات هستیم زندگی آرامی راداشته باشیم ومتاسفانه ازسال1387که بازنشسته شده ایم مرتبا ازسوی سازمات تامین اجتماعی تحدید به کسر حقوق شده ایم وماراازکارمان پشیمان کرده اند.درطول این سالهابارهابه سوی حقوق همکاران پاتک زدندومتقابلا نتیجه آن رادیدندوحقوق رابرگرداندند.تعجب می کنیم ازمسئولین وقت که اینگونه باپرسنل بنیادکه ازنسل اول انقلاب وازجانبازان وخانواده های معظم شهدا هستند بد رفتار می کنندفریادمان درگلو مانده باید این فریاد رادرخیابان آزادی درتارخ9شهریور سرآورد. 10صبح


کانون اصفهان 1394/06/07   19:55:04
  دیروزیکی ازدوستان استان مرکزی پیام دادکه یک میلیون وسیصدهزارتومان کسرشده وماهیانه نهصدهزارتومان هم بابت بدهی اوکسرمیشود یعنی دومیلیون ودویست هزارتومان ازایشان کسرمی گرد واین شتری است که درخانه همه می خوابد هیچ کس ممثتثنی نیست.
دوستان اگه بی تفاوت باشیدبیمه سراغ تک تک افرادخواهد آمد.دیروزودداره ولی سوخت وسوزنداره
دراصفهان تاکنون ماهیانه حداکثریک میلیون وهفت صدهزارتومان ازمستمری افراد کسروبابت مدتی که رای ابطال شده نیزماهیانه پانصدالی هشتصدهزارتومان مجدداً کسرخواهندنمود. حالادیگه خوددانید. وعده ما دوشنبه نهم شهریور 10 صبح وزارت رفاه


سروس 1394/06/07   19:38:45
  ازهمکارانی که بصورت خود جوش ترتیب این گردهمایی را داده اند تشکر می کنم دوستان لطفا کنندبهانه را کنار بگذارند به خاط همسر وفرزندانشان حتما دراین مراسم شرکت نمایند.


یاعلی مدد 1394/06/06   17:34:55
  عزیزان همراه
وعده مابازنشستگان پیش ازموعد روزهای نهم شهریور روبروی وزارت رفاه ساع 10 صبح و دهم شهریورنیزساعت10 صبح روبروی قوه قضائیه بمنظورتظلم خواهی و رساندن صدای حق طلبانه مان به گوش مسئولین نظام .
دوستان عزیزهیچکس از این تضییع حق تامین اجتماعی درامان نیست ( چه رای داروچه بی رای ) دیریازود بیمه به سراغ همه خواهدآمد پس بیدارشویدو برای احقاق حق قانونی خودبشتابید. واعتصمو به حبل الله جمیعاً ولا تفرقو . به امید پیروزی
اصفهان بازنشستگان ادارات بنیادشهید - مخابرات - اداره غله - کمیته امداد - اداره برق - پلی اکریل


دشتستانی 1394/06/03   12:37:03
  شعار های فراخوان :
1- الله اکبر الله اکبر الله اکبر خامنه ای رهبر
2- روحانی روحانی حمایت حمایت
3- دولت تدبیر و امید حمایت حمایت
4- ربیعی ربیعی حمایت حمایت
5- ربیعی ربیعی عدالت عدالت
6- تامین تامین عدالت عدالت

تجمع خود جوش و بنابر میل و اراده بازنشستگان پام صورت خواهد گرفت،عزیزان نسل ما در انقلاب ،دفاع مقدس و بازسازی و آبادانی کشور عزیزمان ایران پس از جنگ سهم بزرگی داشته و هم اکنون نیز در راستای حفظ نظام اسلامی و مام وطن از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و همچنان معتقد به نظام جمهوری اسلامی و رهبر عزیز هستیم لذا حضور حساب شده و هوشیار عزیزان در تجمع حاءز اهمیت است و نباید بروز هیجانات کنترل نشده ناشی از ظلم وارده موجبات تحت الشعاع قراردادن اصل موضوع و سوء استفاده دیگران قرار گیرد .


دشتستانی 1394/06/03   12:35:33
  نکات ایمنی وامنیتی روز فراخوان :
مقدمه : با توجه به اینکه فراخوان خودجوش بوده وشخص ویا اشخاصی صنفی درخواست دعوت تجمع را پیشنهاد نداده و بازنشستگان بعلت تظلم وارده شده از سوی سازمان تامین اجتماعی به معیشت آنها و به تشخیص خود در روز فراخوان شرکت نمودند. بنظر میرسد امکان اخذ مجوز از سوی نهادهای رسمی مقدور نخواهد بود. لذا لازم است بازنشستگان ضمن رعایت نکات ایمنی وامنیتی مسئولیت حضور را خود بعهده گرفته واز ارجاع آن به دیگر اعضاء خودداری نمایند.
1- خواهشمند است از هرگونه شعار سیاسی ،امنیتی جدا" خودداری نمائید.
2- خواهشمند است از هرگونه مصاحبه با افراد ناشناس خودداری گردد.
3- خواهشمند است از هرگونه ارائه شماره موبایل دوستان به افراد غیر خودداری گردد.
4- خواهشمند است از هرگونه نام بردن اسامی نمایندگان به افراد غیر خودداری گردد.
5- هیچیک از دوستان، نماینده شخص دیگری نمی باشد هرکس نماینده خودش می باشدتنها مطلع تر از دیگران می باشند.
6- خواهشمند است از حضور در خیابان جدأ خودداری وفقط در پیاده رو مستقر گردید.
7- خواهشمند است افراد مشکوک را به خارج از فراخوان هدایت نمائید.


دشتستانی 1394/06/03   12:24:05
  هدف از فراخوان بازنشستگان پیش ازموعد در مورخ 10/6/1394 روز سه شنبه :
علی الرغم سه هزار آرای اصداری در حقانیت بازنشستگان پیش از موعد ولزوم صدوررأی وحدت رویه توسط ریاست محترم دیوان عدالت اداری در موعد مقرر که نهایتأ با صدور یک رأی وحدت رویه خلاف و مغایر با قانون مشمول باعث رد حقوق مکتسبه بازنشستگان واقع گردید و با توجه به اینکه مکاتبات عدیده ودادخواست های مکرر از ریاست محترم دیوان تاکنون مورد پذیرش ایشان واقع نگردیده واجازه هرگونه دفاع به بازنشستگان پیش از موعد داده نشده است.
و با توجه به پرداخت کلیه مطالبات وحقوق قانونی توسط دولت وکارفرما یان مربوطه قبل ازبازنشستگی وبطور یکجا به سازمان تامین اجتماعی ، بیش از 5 سال است که سازمان تامین اجتماعی علیرغم پیگیریهای مکرر از طرق مراجع قانونی و اجرائی و طرح شکایات عدیده وارائه دادخواستهای قانونی به مراجع ذیربط ، و مصوبات قانونی وشرعی مجلس محترم شورای اسلامی (در سه نوبت ) وهمچنین آراء اصداری دیوان عدالت اداری واعلام نظر احقاق بازنشستگان پیش ازموعددربرقراری مستمری آنها براساس بیمه پردازی سالهای 29و30 ، متاسفانه تاکنون تضییع حقوق قانونی وشرعی ما بازنشستگان تداوم داشته و نتیجه ای نگرفته ایم. واین امر باعث شد تا در یک فراخوان عمومی بازنشستگان پیش از موعد سراسر کشورنسبت به حق خواهی خود در محل ساختمان قوه قضاییه حضور واعتراض خود را نسبت به عملکرد خلاف دیوان عدالت اداری به ریاست محترم قوه قضاییه اعلام نمایند.
1- درخواست ملاقات با نماینده ریاست محترم قوه قضاییه
2- درخواست اعمال ماده 91 توسط ریاست محترم قوه قضاییه با حضور نمایندگان بازنشستگان


دشتستانی 1394/06/03   12:18:59
  هدف از فراخوان بازنشستگان پیش ازموعد درروز دوشنبه مورخ 9/6/1394 مقابل وزارت تعاون :
با توجه به پرداخت کلیه مطالبات وحقوق قانونی توسط دولت وکارفرما یان مربوطه قبل ازبازنشستگی وبطور یکجا به سازمان تامین اجتماعی ، بیش از 5 سال است که سازمان تامین اجتماعی علیرغم پیگیریهای مکرر از طرق مراجع قانونی و اجرائی و طرح شکایات عدیده وارائه دادخواستهای قانونی به مراجع ذیربط ، و مصوبات قانونی وشرعی مجلس محترم شورای اسلامی (در سه نوبت ) وهمچنین 5000 آراء اصداری دیوان عدالت اداری واعلام نظر احقاق بازنشستگان پیش ازموعددربرقراری مستمری آنها براساس بیمه پردازی سالهای 29و30 ، متاسفانه تاکنون تضییع حقوق قانونی وشرعی ما بازنشستگان تداوم داشته و نتیجه ای نگرفته ایم. واین امر باعث شد تا در یک فراخوان عمومی بازنشستگان پیش از موعد سراسر کشورنسبت به حق خواهی خود در محل ساختمان وزارت تعاون تجمع واعتراض خود را نسبت به عملکرد خلاف سازمان تامین اجتماعی از وزیر محترم تعاون اعلام نمایند.
1- درخواست ملاقات با آقای دکتر ربیعی وزیر محترم تعاون ، کار و رفاه اموراجتماعی
2- الزام تمکین سازمان تامین اجتماعی به کلیه قوانین وآئین نامه های اجرایی قانون بازنشستگی پیش ازموعد ،علی الرغم دریافت کلیه مطالبات قانونی خود از دولت وکارفرمایان و برقراری مستمری کلیه بازنشستگان پیش ازموعد مشمولین سازمان تامین اجتماعی براساس دوسال آخر بیمه پردازی (سالهای 29 و30 )از تاریخ بازنشستگی آنان
3- رفع تبعییض ناروا بین بازنشستگان پیش ازموعد علی الرغم پرداخت یکسان حق بیمه سنوات ارفاقی
4- درخواست تامین نظر شورای نگهبان در تامین بار مالی طرح الزام سازمان تامین اجتماعی به برقراری مستمری بازنشستگان پیش از موعد براساس دوسال آخر بیمه پردازی (سالهای 29 و30 )از تاریخ بازنشستگی آنان


زندی 1394/06/03   10:32:36
  با سلام خدمت همه بزرگواران که جهت احقاق حقوق ما بازنشستگان تلاش می کنید.آیا ممکن است از رئیس دیوان عدالت بپرسید که قضات شما چگونه 5000 رای اشتباه داده اند که شما میخواهید رای آنها را تصحیح کنید و حق بازنشستگان وخانواده های آنها را ضایع کنید آیا مطمئن هستید که شما اشتباه نمی کنید.آیا درپیشگاه خداوند نیز به صداقت کار خود نیز مصر هستید آیا این مقام همیشه همینطور پایدار خواهد ماند.ما چشممان به کرم بی نهایت خداونداست که آه مظلوم را بی جواب نمی گذارد.


عباس 1394/06/02   09:00:58
  سلام خدمت کلیه عزیزان و تشکر از پیگیری های انجام شده .. کانون های تهران و شهرستانها اطلاع رسانی کنید و در صورت امکان همه در تهران برا ی گرفتن حق اجتماعی خودمان قدم کوجکی برداریم . وعده ما نهم (9 شهریور ) روبروی سازمان تامین اجتماعی


یاعلی 1394/06/01   15:01:01
  همراهان وبازنشستگان محترم پیش ازموعد
مابازنشستگان پیش ازموعداصفهان اعم ازبنیادشهید ، کمیته امداد امام ، شرکت مخابرات ، شرکت پلی اکریل ، اداره غله ، اداره برق و بیمه تامین اجتماعی همگی آمادگی حضورپرشوروفعال درگردهم آئی چندصدهزارنفری 9 شهریور جلوی وزارت رفاه ، همگام باسایر بازنشستگان سراسرکشوررااعلام و انتظارداریم بازنشستگان محترم ساکن تهران نیزهماننددیگرعزیزان سایراستانها ، حتی اگرامکان داردباخانواده درگردهم آئی فوق حضوربهمرسانند .


عبدالعلی 1394/06/01   01:12:01
  باسلام وعرض تشکربه حضور کلیه عزیزان پیکیر خصوصا جناب اقای قلم نویس ونمایندگان محترم بازنشسته که بحق زحمات زیادی رامتحمل شده ومیشوند ازسروران تهرانی ،اصفهانی ،کرمانی ،اراکی ،همه وهمه که دلسوزانه ومقتدرانه پای کار هستند از راه دور دست تک تکتان رامیبوسم بنده بعنوان یک برادرکوچک درخواست میکنم همکارانی که عذری نداشته اعم از جسمی و.... به هر نحو ممکن دراین گرد همائی شرکت کنندبه امید دیدار وخداوند نگهدارتان باد


دشتستانی 1394/05/31   12:20:47
  سلام دوستان ، همانطور که جناب قلمنویس فرمودند علی الرغم اقدامات وهماهنگیهای انجام شده در تامین بارمالی طرح الزام و همچنین پیگیری از طریق دیوان عدالت واز طریق وزارت رفاه ، متاسفانه بدلیل حکم قانونی دیوان موفق به اخذ نتیجه نگردیدیم . لذا مجددا تصمیم گرفته شد مجددا طرح الزام را درمجلس مطرح نمائیم . اینبار مقرر شد قبل از مطرح نمودن طرح ابتدا با مرکز پژوهشهای مجلس وسپس با مرکز پژوهشکده شورای نگهبان هماهنگی لازم بعمل آید که دراین خصوص در هفته های گذشته سه بار با کارشناسان مرکز پژوهشها جلسه برقرار ودرنهایت مقرر گردید روز چهارشنبه جلسه با حضور نماینده سازمان تامین اجتماعی در مرکز پژوهشها برگزار گردد. تا درصورت تعامل متن واحدی پیشنهاد گردد. درغیر اینصورت لازم است ازطرق دیگر اقدام نمائیم. لازم است دراین جلسه تصمیم مهمی گرفته شود که صلاح نیست اکنون در سایت که عمومی می باشد مطرح گردد. دوستان میتوانند با کانون های خود تماس حاصل نمایند. ضمنا همانطور که دوستان اعلام نمودند برنامه فراخوان در روزهای 9 و10 شهریور بمنظور حق خواهی انجام میگردد. انتظار میرود دوستان اهمیت دهند. با تشکر


جمعی از بازنشستگان کرمان 1394/05/30   12:53:55
  با سلام و آرزوی پیروزی و موفقیت همه بازنشستگان عزیز در ادامه سخنان اقای محمدی به اطلاع دوستان میرسانم تامبن اجتماعی کرمان با پشت کار فراوان موفق به گرفتن رای برای برگرداندن احکام بازنشستگان گردید و کلیه احکام قبلی را باحقوق کمتر از نصف کاهش داده در صورتیکه چند سال قبل برای گرفتن مابه التفاوت بیمه سنوات ارفاقی در نامه اش به ادارات برای آنها جریمه تاخیر درصورت دیر پرداختن بیمه سنوات تعیین کرده بود تا حتی یک روز هم دیرتر پول به حساب تامین اجتماعی واریز نشود ولی الان پس از دریافت رای دیوان بی عدالت یچند روزه تمام احکام را به حالت قبل از رای برگرداند .بنابر این خواهش میکنیم در روز موعود علاوه بر خودتان اگر مقدور است خانواده هایتان را نیز با خود بیاورید تامسئولین حداقل ببنند حق چه کسانی را ضایع کردند .خداوند حق ما را از آنها بگیرد.


حسن 1394/05/29   11:12:10
  باسلام به تمام بازنشستگان-----وعده ومیعاد ما (صبح روز 9شهریور )درجلوی سازمان تامین اجتماعی مرکزواقع درخیابان ازادی------لطفا به همگان اطلاع رسانی کامل شود. علی الخصوص ازطریق کانونهای تهران.


یاعلی مدد 1394/05/29   00:29:08
  همراهان عزیز . باحضورپرشورو چندصدهزارنفری خود ، ازحقانیت حقوق ازدست رفته خوددفاع ونگذاریداینان حقی که حدود 27 سال برای آن صادقانه تلاش کردیدتادوران بازنشستگی خودرا باآرامش خاطربه زندگی وعمرباقیمانده ادامه دهید ، اینگونه پایمال کنند . وعده ما (حتی برای آندسته عزیزان تهرانی اگه میشه باخانواده ) روزهای نهم (وزارت رفاه ) ودهم قوه قضائیه ساعت 10 صبح . باشعار پیروزی حق علیه باطل " الله اکبر الله اکبر الله اکبر "


غیاثی به نمایندگی از طرف بازنشستگان پیش ازموعدمخابرات اراک 1394/05/27   14:20:32
  سلام دوستان وهمکاران بازنشسته در تمام نقاط ایران
من خود از اولین کسانی هستم که پیشنهاد تجمع در پایتخت رادادم که در همین سایت بتاریخ 2/5نظرم بعد از دوروز ثبت شدحال که تاریخ گردهمایی تعیین شده افرادی به شکلهای مختلف سعی در شکل نگرفتن این تجمع دارند مثلا شرکت در گردهمایی همان روز در استانهاوشهرستانها خود به نوعی پراکنده شدن وکم رنگ شدن تجمع سراسری در تهران است مگر تا امروز ادارات استانی وشهرستانی برای ما کاری کرده اند یا میتوانند انجام بدهند ؟!(اینها مرده شورندویا بعبارتی اگر به اینها بگن برو کلاه بیار میرن سر میارن!!)اگردوباره جلو ادارات اونها بریم این گونه تجمعات کوچک بیفایده است به ریش ما میخندند!!بیاییدمتحدوهماهنگ ویک صداباشیم وبه دوستان خود در تهران ملحق شویم انشاالله منتظرحضورگرمتان در تهران هستیم الله اکبر


علی مدد 1394/05/26   10:24:16
  باعرض سلام خدمت کلییه عزیزانی که برای احقاق حقوق بازنشستگان پیش ازموعد تلاش می کنند زبان ما قاصر است برای قدردانی از شما این را بدانید که ما پشتیبان شما هستیم ومانند دفعه قبل هر زمان که امر بفرمایید در هر مکان حاضر می شویم ما از حق خودمان نمی گذریم وقتی قانونی دولت ومجلس وشورای نگهبان ودیگر مراجع تصویب کردند وباتشویق پرسنل رابازنشسته پیش از موعد کردند ان هم با صراحت با پرداخت سنوات ارفاقی حال چه شده که همه چیز را می خواهند دگر گون کنند یا حقوق کامل با سنوات ارفاقی یا برگشت به کار و در صورت نیاز برای تجمع لطفا اطلاع رسانی دقیق شود واز بازنشستگان عزیز خو اهشمندم در صورت فراخونی همه شرکت کنند من الله توفیق


حسن 1394/05/26   09:32:36
  با سلام و ارزوي توفيق و پيروزي بر حق خوران ،انشاالله در روز 9 شهريور حضور خواهيم يافت و پيشنهاد مي شود براي انعكاس بيشتر بهتر است رسانه ها را در جريان بگذاريم تا از بسته بودن اخبار در فضاي مجازي،در جامعه هم انعكاس پيدا كند تا شايد افراد ستم گر رسوا شوند و از عدالت داد سر نزنند. و خودشان را در لباس بره پنهان نكنند از دولتمردان كه همدست انعا هستند اميدي نيست بلكه شايد خودمان بتوانيم از اين طريق حق از دست رفته بازنشستگان مظلوم پيش از موعد را احيا كنيم انشاالله تعالي


جمعی ازبازنشستگان پیش از موعد استان سیستان وبلوچستان زاهدان 1394/05/26   03:05:53
  باسلام به حضور عزیزنمایندگان محترم بازنشستگان پیش از موعد ،همکاران گرامی اصفهانی که مطالب رابخوبی عنوان نمودند وتشکر از درصحنه بودن همیشگیشان همچون دیگر سروران ،بااجازه میخواهم مطالبی بسیار کوتا ه ومختصر ازجهت یاداوری به اندسته ازدست اندرکاران تامین اجتماعی درارتباط بااین قشر عظیم بازنشسته که برایشان مشکلاتی رابوجود اوردند عنوان نمایم شما اگر به مطالب مندرج در پیام مورخ 94/5/14عزیزان بازنشسته اصفهان ورود کنید متوجه خواهید شد که این قشر عظیم بازنشسته جوشیده از بطن انقلاب بوده وهستند هیچگاه نخواسته ،نمی خواهند ونمیگذارند که خدای ناکرده کوچکترین خدشه ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد شود چراکه همچون گذشته پشتیبان وپای بند به ولایت فقیه ،دولتمردان بوده وهستند ،سختیهای فراوانی رابجهت بثمر رساندن انقلاب ونگهداشت انقلاب و... متحمل شده وخواهند شد شب وروز را نمیشناختند ،اضافه کار ،حق ماموریت و... برای ماها معنا ومفهومی نداشت ایا شما اقای زدا ونعیمی حاضرید بدون اضافکار وحق ماموریت و... بقول خودتان انجام وظیفه نمائید یا اینکه فقط با کلمات روحی وروانی بازی میکنیدواقای زدا که درمصاحبه تلویزیونی بجای کلمه بازنشستگان میگویند اینا ول کن ما نیستند این است ادبیات شما باید بشما احسن گفت ، حال عزیزان مگر مابجز حق وحقوق به یغما رفته ی خودمان چه چیز دیگری از شما خواسته ومیخواهیم که یکی انطور ودیگری بطریق دیگری موضع میگیرید مگر شما وما تابع قانونی که قانونگذار ان راوضع میکند نیستیم جای؟؟؟؟؟؟؟دارد اما این رابدانید که اگر چهار سال دیگر هم طول بکشد بقول اقای زدا ول کن نیستیم واز حق وحقوقمان دفاع کرده وخواهیم کرد


کانون اصفهان 1394/05/26   00:22:47
  باسلام : باطلاع همران میرساند : روزیکشنبه کلیه بازنشستگان پیش ازموعد استان فراخوان شدندتااولاً گزارشی ازکارهای انجام شده تاکنون ارائه ثانیاً موقعیت کنونی آنان دربیمه تامین اجتماعی ودیوان برایشان توضیح داده شد ودرپایان کارهائی که برای پیشبرد اهدافمان درپیش می باشد بویژه بحث گردهم آئی پرجنب وجوش و جندهزارنفری (انشاءاله ) درروزهای نهم ودهم شهریورماه باحضورکلیه بازنشستگان سراسرکشور مطرح و همگان ترغیب وتشویق شدندکه برای احقاق حق ازدست رفتشان هرچه می توانندفعالیت کنند و بی تفاوت نباشند .
به امیدموفقیت روزافزون وانشاءاله فرج سروروآقامان حضرت ولیعصر عج ونابودی ظالمان


عباس 1394/05/25   11:20:35
  باسلام وتشکر ار اطلاع رسانی کانون اصفهان - درصورت امکان از نتایج جلسه فوق هم مارا آگاه فرمائید .


محمدی 1394/05/24   13:59:10
  بنا به اطلاعات واصله برخی از همکاران مراکز استانها هنوز موضوع ابطال احکام قطعی و کسر حقوق همکاران خود را باور ندارند و در خیال باطل احساس میکنند به این آسانی نمی شود 5 هزار حکم قطعی را ابطال کرد . پس ضروری است مسئولین محترم کانون بازنشستگان مراکز استانها ضمن جدی گرفتن موضوع و با تشکیل جلسات توجیهی اهمیت حضور همکاران خود را در فراخوان 9 و 10 شهریور یادآور شوند و چنین نباشد هر کس مسئولیت را بر عهده دیگران بیندازد و از دور نظارگرباشند .
خدایا آسایش و آرامش را بگیر از آن کسانی که اینگونه آرامش را از بازنشستگان و خانواده های آنان گرفته اند .


بازنشستگان بازرگانی دولتی ایران 1394/05/24   12:23:16
  ما بازنشستگان پیش از موعد شهرستانها همانند بازنشستگان مرکزدر روز سه شنبه 9 شهریور ساعت 8 صبح مقابل ادارات کل سازمان تامین اجتماعی جهت شنیده شدن گردهم میاییم منتظر حضور گرمتان هستیم. لطفا اطلاع رسانی فرمایید


حسن 1394/05/23   21:54:10
  باسلام وضمن تشکر ازکانون اصفهان همانگونه که ان کانون محترم پیشنهاد داده لازم است هرچه سریعتر کلیه کانونهای بازنشستگان استانها بانمایندگان محترم استان هایشان جلسه ای برگزار وبا ارایه مدارک مجدد بخواهند نمایندگان عزیزمجلس وزیرتعاون کارورفاه را مجاب به اقدام کنند. بدیهی است هر چه زمان می گذرد نتیجه به ضرر بازنشستگان است. لازم است برادر عزیز جناب افای قلم نویس درجریان تمام اقدامات استانها قرارگرفته ودرتمام جلسات ستادی و مرکزی حتما تشریف داشته باشند.ضمنا برادر عزیزنماینده سرافراز مجلس جناب اقای مهندس جعفرزاده درجریان پیگیریها قرار بگیرند. اجرتمام پیگیری کنندگان باسیدالشهدا(ع).


s_d آذربایجانشرقی 1394/05/23   15:04:54
  باسلام وخسته نباشید ازکلیه دست اندرکاران که در پیشبرد اهداف بازنشستگان پیش از موعد کمک مثبت نمودند ومینمایند بالا خص آقایان قلم نویس ودشتسنانی وخانم یارمحمدی که واقعا در کمک به بازنشستگان سنگ تمام گذاشتند خدا وند منان به خود وخانواده هایشان اجر اخروی عنایت فرماید ضمنا خواهشمند است آدرس وساع
ت تجمع را دفیقا اطلاع رسانی نمایند. باتشکر فراوان=


ali 1394/05/23   14:44:11
  باسلام به بازنشستگان پیش از موعد پیشنهاد میشود مذاکره روز نهم شهریور باید حتما با مدیر عامل محترم تامین اجتماعی ونماینده ای ازنمایندگان مجلس ونماینده دولت ونمایندگان بازنشستگان ونماینده آگاه از سازمانها ونهادها ذیربط(بنیاد شهید.کمیته امداد.مخابرات .وزرات نیرو و......)صورت گیرد/ تامین اجتماعی بابت دوسال 70000000 تومان حق بیمه دریافت نموده این مبلغ همان تامین اعتبار است ولی شورای نگهبان نخواست متوجه شود قاضی دادگاه تجدید نظر دیوان 70000000تومان دررای خودرا باکمال تعجب کمک به تامین اجتماعی اعلام نموده ایا این قاضی حاضر است یک ریال به تامین اجتماعی کمک کند ؟؟؟؟ که من با حقوق اندک 70000000تومان به تامین اجتماعی کمک کنم الله واکبر الله واکبر دیدار نهم شهریور


گروهی از بازنشستگان پیش از موعد مخابرات اصفهان 1394/05/23   00:23:12
  با سلام.پیشنهادمی شود ، دوستان روز گردهمایی پلاکاردهایی که گویای ظلم روا شده از سمت تامین اجتمایی به بازنشستگان پیش از موعد است را به بقیه دوستان معرفی و تهیه نمایند . بطور مثال : کپی فیش های مبالغ پرداختی کارفرما به تامین اجتمایی بابت بازنشستگی هر بازنشسته به همراه جمله ای در رابطه با آن.


کانون اصفهان 1394/05/22   18:16:02
  باسلام خدمت دوستان
پیرو هماهنگی بعمل آمده روزپنج شنبه 22 مرداد ماه جلسه ای باحضور اقایان مختاری پور،گلبان ،موسوی وتعداددیگری ازبازنشستگان باجناب موسوی لارگانی رئیس محترم مجمع نمایندگان استان اصفهان تشکیل ومشکلات گروه مطرح واسنادمربوطه نیزتحویل ایشان شد. وپس ازبحث وتبال نظرقرارشد ایشان جلسه ای باحضورمجمع نمایندگان استان باوزیر رفاه درهفته آینده برگزارگرددونمایندگان مانیز (جناب آقای قلم نویس ، دشتستانی و .... ) حضوربهم رسانند.ودرصورت اثبات تخلف ارسوی تامین وورارت توسط اقای موسوی اعمال ماده236انجام وپس ازگزارش به مجلس مستقیما به قوهءقضائیه ارسال گردد.همچنین درهمین روزنیزدرادامه دیداری هم باجناب سالک دیگرنماینده محترم اصفهان انجام وگزارشی ازروندکارهای صورت گرفته باطلاع ایشان رسیدکه قرارشد وی درهمین ارتباط نیزبا همآهنگی جناب حاج آقا موسوی پیگیری لازم بعمل آورند .ضمنا مقررشدجناب گلبان مراتب فوق را پیگیری وزمان جلسه باوزیرراباجناب دشتستانی هماهنگ نمایند .
درخاتمه ازکلیه دوستان عزیزدرخواست می شود به هرطریق ممکن بانمایندگانشان جلسه ای تشکیل تانمایندگان ، ریاست جمهور ووزیررفاه راواداربه پیگیری موضوع نمایند .


ali 1394/05/21   19:20:17
  درود بر بازنشستگان قهرمان پیش از موعد وتبریک به خادمین شاهد که خود ازجامعه ایثارگران میباشند وهرگز در زدو بند های اداری قرار نگرفتند وافتخارشان خدمت صادقانه به بهترین های این مرز وبوم میباشد درود به نمایندگان مجلس شورای اسلامی که دو بار قاطعانه به حق وبا رای مثبت 29و30 راتایید نمودند نهم شهریور جلوی تامین اجتماعی ساعت 8صبح


ali 1394/05/21   18:52:16
  ادرس تامین اجتماعی خیابان آزادی بین خوش ویادگار ساعت حضور 8صبح نهم شهریور


شاهد حاوید الاثر 1394/05/21   01:25:35
  کانون اصفهان / با سلام لطفا ادرس دقیق وزارت رفاه وتامین اجتماعی و قوه قضاییه و هچنین سا عت گردهمایی را اعلام فرمایید و موضوع تجمع را بر روی صفحه خبری کانون بنیاد در روز های نهم و دهم شهریور 94 برای کلیه بازنشستگان پیش از موعد اطلاع رسانی بهنگام نمایید. با تشکر


ایوب هاشمی 1394/05/20   20:58:39
  باسلام و احترام. از زحمات بزرگواران تشکر و قدردانی میکنم. اجرکم عندالله


حسن 1394/05/18   13:41:47
  باسلام به تمامی عزیزان بازنشسته پیش ازموعد. ازانجایی که تاکنون علیرغم برخی ازاقدامات انجام شده متاسفانه نتیجه مثبتی پیرامون احقاق حقوق بازنشستگان پیش ازموعدبدست نیامده است لذالازم وواجب است تاتمامی عزیزان درفراخوان تجمعی که ازطریق هریک ازکانون ها صورت می گیرد بطورفعال ومجدانه شرکت فرموده وبعنوان تماشگرصحنه نباشند.ازطرفی تمامی کانونها نیزبایدبااطلاع رسانی بموقع وپیش بینی تمهیدات لازم زمینه حضور گسترده بازنشستگان مربوطه رافراهم بیاورندوازهرگونه مصلحت اندیشی که دیگرکاربردی نداردهمگان بایدشدیدا خودداری کنند.بنابراین سایت کانون بنیادوهمچنین یکایک افرادوظیفه دارندحداقل ازطریق پیامک سایرعزیزان رانسبت به تجمعات اگاه سازند.دوستان عزیز زمان به سرعت داردمی گذردچناچه الان دست دردست هم نگذاریدوحضورواقعی درصحنه نداشته باشیدفرداجزپشیمانی وافسوس چیزدیگری باقی نخواهدماند.بارالهاتو خودت به لطف وبزرگواریت یاورمان باش .


حسن ((بخوانید و چاره کار را پیدا کنید)) 1394/05/18   01:01:09
  سلام دوستان و یاران همراه
واقعا این مطالب که از زبان مسئولین این دیار اسلامی ادا میشود شنیدنی و خواندنی است
آدرس:http://api.khabarfarsi.net/ext/13743001
اما چکیده مطلب.
1_ بعد از سال ها کار و تلاش، به مرز بازنشستگی رسیده و می خواهد چند صباحی از عمر خویش را به آرامی در کنار خانواده سپری کند. اما مستمری ماهانه او کفاف هزینه ها را نمی دهد و مجبور است دوباره شغلی پیدا کند.

2_دریافتی اکثریت بازنشستگان به خصوص ساکنان تهران، زیر خط فقر است و لذا، دخل و خرج زندگی با هم نمی خواند. در صورتی که این افراد یک عمر کار کرده اند تا بتوانند سالهای کهنسالی را زیر سایه درختان مشغول گپ و گفت با هم نسلان خود شوند. اما، چنین به نظر می رسد که به دلیل جلو زدن خط فقر از درآمد اکثریت قریب به اتفاق مستمری بگیران، آنها ناچار هستند که دوباره به زیر آفتاب بروند تا شاید درآمد دیگری برای خود کسب کنند.

3_بازنشستگان باید بدانند که از لحاظ اخلاق انسانی و اسلامی اقدام درستی نیست که فرصت های کاری را از جوانان بگیرند.

4_در حقیقت امروزه بازنشستگان از سر نیاز به چنین روزی افتاده‌اند و به دنبال اشتغال ۳۰ ساله دوم برای خود هستند.

حال ، باید به این آدمها چی جواب داد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


عبدالعلی 1394/05/17   21:11:16
  باسلام وعرض ارادت به حضور برادر بزرگوار جناب اقای قلم نویس ونمایندگان محترم بازنشستگان پیش از موعد ،ضمن عرض خسته نباشید وخداقوت ،منتظرخبرهای خوب وخوشحال کننده از سوی شما عزیزان بوده وهستیم انشاالله


شاهد جاویدالاثر 1394/05/15   00:37:54
  با سلام واحترام . ضمن تشکر از هیات مدیره محترم کانون و تمام عزیزان تلاشگر عرصه حق و عرض تبریک به منتخبین گرامی از اعضای جدید کانون انتظار داریم مانند گذشته پیگیر احیای حقوق تضییع شده بارز بازنشستگان پیش از موعد باشند واین موضوع را سر لوحه امور و کار خود قرار دهند . و اینک روی سخنم به کلیه کسانی است که در جهت پایمال کردن حقوق حقه ما از هیچ کاری کوتاهی نکردنند امیدوارم سزای عمل خود را در همین دنیا با گوشت وپوستشان تجربه کنند و بفهمند که هیچ عملی بدتر از ظلم و بی عدالتی نیست به قول مولای متقیان علی (ع) که میفرمایند :با کفر میشود حکومت کرد و لی با ظلم هرگز . ضمنا کد امنیتی ارسال نظر ایراد دارد لطفا بر طرف فرمایید


جمعي از بازنشستگان كوير استان اصفهان 1394/05/14   23:50:11
  يادش بخير آن عزيزي را كه امروز را ديروز ترسيم كرد و فرمود: نگذاريد پيش كسوتان شهادت و خون در پيچ و خم زندگي روزمره خود به فراموشي سپرده شوند. اما افسوس ...

همكاران عزيز: واقعيت‌ها اگرچه تلخ و ناگوار هم باشند غير قابل انكارند.
سازمان تامين اجتماعي كه روزگاري فلسفه وجوديش، تلاش در خدمت رساني و رفع مشكلات روحي، جسمي و اقتصادي گروهي بود كه عمر و جواني خود را وقف خدمت به كشور ميكردند و با پرداخت هزينه هاي هنگفت طي سي سال با خاطري آسوده از خدمت ترخيص ميگرديدند و مابقي عمر را فارغ از دغدغه مشكلات، با اتكا به خدمات سازمان بيمه گر سپري كرده و سازمانهاي بيمه گر هم از هيچ تلاشي در تامين آسايش بازنشستگان فروگذاري نميكردند. اما امروز افسوس كه سازمان تدفين اجتماعي در سايه سكوت و بي تفاوتي مسئولين كشور كه عمري سرمايه ما را درو كرد و به خزانه بي در و پيكر آن سازمان فروريخت امروز نه تنها هيچ مسئوليتي در تامين آتيه ما ندارد بلكه به عنوان مهاجمي بي رحم بر زندگي سراسر دشوار و آشفته ما مي تازد و مديران پاداش بگير و بعضا اختلاس گر آن سازمان تمامي سعي خود را مبذول سلب آسايش و بريدن نان ما و خانواده هايمان كرده و در اين مصاف به مديران پيروز خود در عرصه مقابله با ولي نعمتان خود مدال افتخار و پاداش نيز ميدهد. و دولتمردان نيز صميمانه از آنان قدرداني ميكنند. فراتر از اين بيدادگري ها، رنج سكوت مسئولين ناظر به اين ماجرا نيز ما را آزرده كرده و باعث تضعيف باورهايمان گرديده است. ما كه خود روزگاري از مروجين فرهنگ صبر و پايداري، شهادت و ايثارگري بوديم، امروز اين سازمان چنان عرصه زندگي را بر ما تنگ كرده است كه كاسه صبرمان از آنهمه بي تفاوتي و بي عدالتي و سهل انگاري مسئولين نسبت به متلاشي شدن زندگي گروه كثيري از بهترين نيروهاي ارزشي كشور كه مورد انتقام مديران تامين اجتماعي و ديوان به اصطلاح عدالت اداري قرار گرفته اند لبريز شده است. از سويي نيز كم لطفي و بي تفاوتي برخي از همكاران كه فقط نظاره گر بوده و منتظر معجزه اي براي احقاق حقشان هستند ما را متحير كرده است. اگر هر كدام از ما به اندازه حق تضييع شده در صحنه بوديم امروز مديرعامل تامين اجتماعي فرصتي براي رقص و پايكوبي در پايمال كردن حق ما نمي‌يافت. اگر همه نمي‌گفتند ديگران پيگيري ميكنند و ما هم بهره‌مند ميشويم امروز شاهد رجز خواني تامين اجتماعي در باز ستاندن مابه التفاوت حقوق واريز شده قبل از احكام جديد از دو صنار باقيمانده مستمري به يغما رفته خود نبوديم. اگرچه امروز نيز ديراست ولي بدانيد كه فردا براي احقاق حق خيلي ديرتر است. كه حق گرفتي است نه دادني. از همت والاي معدود همكاران عزيزي كه در مركز و برخي از مراكز استانها مجدانه تلاش كرده و ميكنند سپاسگذاريم
اليس به صبح القريب


کانون اصفهان 1394/05/14   23:47:18
  باسلام به همه عزیزان
با توجه به شرائط موجود درخصوص تغییر تاریخ فراخوان از هفته دولت به روزهای دیگر واحتمال رویکرد منفی برای ما در هفته دولت که انتظار حمایت از دولت در هفته می باشد .لذا با پوزش از دوستان تاریخ فراخوان به ۹/۶/۹۴ دوشنبه ( مقابل ساختمان وزارت رفاه و تامین اجتماعی ) و۱۰/۶/۹۴ سه شنبه ( مقابل قوه قضاییه ) تغییر یافت . لطفا اطلاعرسانی نمایید


پاینده 1394/05/13   10:40:40
  برادرارجمندجناب اقای قلم نویس ضمن عرض سلام لازم می دانم بعنوان جز کوچکی ازخانواده بزرگ بازنشستگان بنیادشهیدوامورایثارگران اززحمات چندین ساله حضرتعالی درتشکیل وراه اندازی کانون وهمچنین تلاشهای بی وقفه شما درجهت احقاق حقوق بازنشستگان پیش ازموعد صمیمانه تشکروقدردانی نمایم.انتظارتمام بازنشستگان پیش ازموعدازحضرتعالی این است که کماکان نسبت به موضوع احقاق حقوق بازنشستگان پیش ازموعدازطریق تمامی مراجع ذیربط ومبادی مربوطه کمافی السابق نهایت سعی وتلاش خودتان رابعمل اورید.قطعا دعای خیرهمگان بدرقه راه تان خواهدبود.هیات مدیره جدیدکانون بنیادکه برای همگی انان ارزوی توفیق دارم بایدبداندمهمترین موضوع بازنشستگان به ثمرنشستن احقاق حقوق شان دررابطه باسازمان تامین اجتماعی است واین موضوع باید درراس اولویت کارهایشان باهدایت شماقرارگیرد.خواهشمنداست جنابعالی تابه نتیجه رسیدن این موضوع خاص وحیاتی پیگیری بفرمایید.باتشکرمجددازقبول زحمات شما.


شهلا 1394/05/11   16:11:31
  سلام خدمت جناب آقاي قلم نويس و ساير بزرگواران خواهشمندم ملاحظه فرماييد: مشاور و سرپرست اداره کل رسیدگی به شکایات و درخواست های مردمی نهاد ریاست جمهوری از دفتر بازرسی سازمان تامین اجتماعی تقدیر نمود.
جناب آقای دکتر نوربخش
مدیرعامل محترم سازمان تامین اجتماعی
با سلام
اعتلا و ارتقای سازمان های مردم نهاد همچون سازمان تامین اجتماعی که نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش خدمات بیمه ای و درمانی خود دارد، در گرو پاسداشت سرمایه های معنوی آن است که نقش تاثیرگذاری را در تحقق اهداف والای سازمانی و حفظ و صیانت از نیروی کار ایفا می نماید.
اینک همزمان با هفته تامین اجتماعی که با شصت و دومین سالگرد فعالیت این سازمان و همچنین ایام ضیافت الهی تقارن یافته است، از زحمات بی شائبه و ارتباط موثر و تعامل سازنده آن سازمان به ویژه " جناب آقای دکتر مسعود یوسفی مشاور مدیرعامل و مدیرکل محترم دفتر بازرسی" با مرکز ارتباطات مردمی در راستای رسیدگی به مشکلات مردمی در دولت تدبیر و امید قدردانی نموده و ضمن تبریک این ایام فرخنده، توفیق روز افزون شما را برای تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه ایزد منان مسالت می نماید. سايت تامين اجتماعي مورخ ٩٤/٥/١١


پویایی 1394/05/09   23:57:35
  با سلام وتشکر از عزیزانی که پیگیر مطالبات بحق باز نشستگان پیش از موعد می باشند خواهشمند است مدیریت محترم سایت از اقدامات انجام شده اواخر ما را مطلع فرمایند ایا امیدی است؟؟


جمعی از بازنشستگان تهران بزرگ 1394/05/09   23:32:30
  مدیرکل حقوقی تامین اجتماعی فرمودند حق بازنشستگان زودتر ازموعد نیست که براساس سنوات ارفاقی 29و30حفوق دریافت کنند!! چرا درآن زمان که در همین پست سازمانی قرار داشتند جلوی این احکام را نگرفتن والان با شخصیت وحیثیت این عزیزان بازی شود ایا ایشان قبلا اگاه نبودن ؟؟؟پس لازم است بازنشتگان پیش از موعد از ایشان به مراجع قضایی شکایت کنند مگر بازنشستگان عروسک خیمه شب بازی تامین اجتماعی ودیوان عدالت اداری هستند وقتی تامین اجتماعی بدون رای از دیوان نسبت به اصلاح حقوق اقدام کرد یعنی چی ؟ کدام یک مقصرند قانون؟یا تامین اجتماعی؟ رای دیوان میبایست یا برعلیه قانون یا تامین اجتماعی باشد


عبدالعلی وجمعی ازبازنشستگان پیش از موعد سیستان وبلوچستان زاهدان 1394/05/09   23:22:56
  باعرض سلام وخسته نباشید وسپاس فراوان به حضور جناب قلم نویس ونمایندگان محترم بازنشسته پیش ازموعد ،وبرادر گرامیم جناب اقای علی مدد ازجهت توجه وزحمات ایشان وهمه بزرگواران که بنوعی درکنار نمایندگان سختکوش پیگیر حق وحقوق ماها بوده وهستند امیدوارم که همیشه درصحت وسلامت باشندضمنا جهت استحضار سومین بارهست که ازباب وظیفه ازشما وهمکاران معزز عرض ارادت نموده اما روی سایت قرار نگرفته


گروهی از بازنشستگان پیش از موعد اصفهان 1394/05/09   02:32:27
  با سلام خدمت همه عزیزان.بخدا قسم فوت وقت تنها بنفع تامین اجتمایی است !


کاربر 1394/05/08   13:12:29
  با سلام
جناب آقای قلم نویس لطفا به محض رویت سریعا پاسخ دهید در شعبه تامین اجتماعی آذربایجان غربی ادعا می کنند از کارمندان بازنشسته بیش از موعد تامین اجتماعی علاوه بر اینکه حقمان را نمی دهند پولی هم که قبلا داده اند پس می گیرند که موجب نگرانی و تشویش شده لذا خواهشمندیم سریعا پاسخگو باشید که صحت دارد یا خیر؟ و آیا می توانند همچین کاری کنند؟


حسن 1394/05/07   23:12:19
  جناب اقای قلم نویس باسلام وعرض ارادت خواهشمند است ازبرنامه هایی که جهت پیگیری حقوق بازنشستگان پیش ازموعددردست اقدام داریدویاازاخرین اخبارمربوطه همکاران بازنشسته رامطلع فرمایید.باتشکراززحمات جنابعالی.


حسن 1394/05/06   09:42:57
  باسلام و آرزوي توفيق براي كليه افرادي كه براي حقوق از دسته رفته باز نشستگان پيش از موعد (توسط سازمان تأمين اجتماعي ادارات و سازمان هاي كه با اين سازمان همسو شده اند) را پيگيري نموده و مي نمايند و با همه توانشان در احقاق حقوق از دست رفته( در نظام جمهور اسلامي كه هيچ فرياد رسي براي گرفتن حق اين قشر زحمت كش كه هم در انقلاب و دفاع مقدس ايثار گري ها نموده اند وجود ندارد)تلاش مجدانه و شبانه روزي مي نمايند تشكر و قدرداني مي نماييم . و اما پيشنهاد به اين بي توجهي اين است 1 - تحسن در جلوي ساختمان سازمان تأمين اجتماعي بطور متوالي و شبانه روزي تا نظر رسانه هاي جلب شود تا پيگيري پيشتري گردد چون با توجه به اين همه سال بطور مشروح و جدي در رسانه ها مطرح نشده تا حق خوري سازمان تأمين اجتماعي براي عموم روشن شود.2 - عودت اصل وجوه دريافتي به باز نشستگان پيش از موعد 3- مراجعه به سازمانهاي كه ما را با وعده هايي باز نشسته نموده و آلان سكوت نموده اند تا حقمان را كارفرمايان بدهند و يا از سازمان تأمين اجتماعي دريافت نمايند . با آرزوي پيروزي حق بر باطل


محمد 1394/05/06   09:39:04
  باسلام و تقدیر از تلاشهای شبانه روزی عزیزان زحمت کش آقایان قلم نویس ودشتستانی واعضای محترم کانون عزیزان به خدا قسم اگر دست نجنبانیم آنهای که هنوز حکم رد براشون از طرف دیوان صادر نشده صادر خواهد شد. و حقوق عزیزانی که از استانهای دیگر هنوز قطع نشده قطع خواهد شد . همچون استانهای آذر بایجان شرقی واستان قم و.......که حکم رد از طرف دیوان نیز دارند بیایید دست به دست هم دهیم این گره کور را که دیوان عدالت و تامین اجتمایی برایمان رقم زده با اتهاد ویگانگی وقدرت پروردگار باز کنیم میدانم غیر از آقای مهندس جعفر زاده جانباز عزیز وزحمت کش که خداوند اجرشان دهد کسی از مسئولین در فکر ما نیست وشما همکاران عزیز دیگر استانها فکر نکنید دیگر به حقوق شما دست نمی تونند بزنند این از خدا بیخبران تامین اجتمایی به توافقنامه خود که با ما امضا کرده اند پایبند نیستند بدانید اگر با تهرانی ها واصفهانی های عزیز که در این کار بیشتر قدم جلو گذاشته اند همکاری نکنیم به راحتی کمرمون را می شکنند خدا کمرشان را بشکند که ما را شرمنده اهل وعیال کرده اند خدا یارتان باد عزیزان در صورتی که مسئولین دلسوزمان که دلشان به حالمان نمی سوزد ! مشکلمان را حل نکنند در یک گردهمایی بزرگ و مشترک جهت احقاق حق از دست رفته مان که اعلام خواهد شد حضور پیدا کنید دیگر ماندن ما چه فایده . وسلام


محمود 110 1394/05/05   19:44:53
  بنام خدا
با عرض سلام و خسته نباشید.
چرا پیام مرا تائید نکردید؟ مگر فحش و ناسزا داشت؟ حرفی غیر از حق بود؟
آقای زدا با گستاخی تمام ، جلوی دوربین میگه نمیدونم چرا اینا دست بردار نیستند.
بنظر شما درباره این آدم چه باید قضاوت کرد؟
جز مجلس که 2 بار بنفع ما رای داد ، هیچ ارگانی به فکر ما نیست و الآن مجلس هم کاری به کارِ ما نداره و میگه من کاره خودم را کرده ام.
بهرحال فقط تجمع مسالمت آمیز ، آنهم 24 ساعته. فوقش همه را می گیرند می برند ، که البته همچین چیزی رخ نخواهد داد. والا اینکه هی پیام بدیم " خسته نباشید " ، " ممنون از زحمات بی دریغ شما" ، " دعای خیر ما بدرقه راهتان باد" ، نمیدونم با چه زبانی باید تشکر کنم" ، آقای قلم نویس و آقای دشتستانی و خانم یارمحمدی خدا قوت" و ......
ضمن اینکه همه اینها بجاست ولی با این پیام ها گره باز نمیشود...


آذری ازکانون اردبیل 1394/05/05   16:45:27
  باسلام وعرض خداقوت خدمت برادران گرامی آقایان قلم نویس وسایرنمایندگان پرتلاش کانونهاکه پیگیرموضوع حقوق بازنشستگان پیش ازموعد هستند.
لطفا نتیجه پیگیری بعمل آمده ازدبیرمحترم هیات عمومی دیوان عدالت اداری مبنی برتعیین وقت ملاقات با هیات تخصصی دیوان جهت طرح مشکلات بازنشستگان پیش ازموعدراجهت اطلاع اعلام نمایند باتشکر


عبدالعلی 1394/05/05   03:32:50
  باسلام وعرض ادب بحضور عزیز نمایندگان محترم بازنشستگان پیش از موعد ، از توجه وعنایات خاص سرور گرامی خودم اقای علی مدد صمیمانه سپاسگزارم باور بفرمائید ماهم دوست داریم قدم به قدم با شما بزرگواران باشیم اما چه کنیم بابعد مسافت حدود دوهزار کیلومتری که باتهران داریم بجز اینکه بگوئیم شرمنده زحمات شما بوده وهستیم تنها کاری که فعلا از دستمان بر می آید دعا به جان شماهاست وزمانیکه شماودیگر همکاران اعلام حضور میکنند چقدر خوشحال میشویم چرا که بعد از خداوند امیدمان به زحمات نمایندگان معزز وهمکارانی که همراهیشان میکنند است انشاالله همیشه پایدار باشید وازخداوند متعال میخواهیم که زحمات همه دلسوزان که بادل وجان پیگیرند به بار نشسته وحق وحقوق ازدست رفته یمان مجددا باز گردد که به یاری خداوند بزرگ باز خواهد گشت


محمدعلی 1394/05/04   11:36:57
  جناب آقای قلم نویس
باسلام و عرض ارادت , از تلاشها و پیگیریهای مستمر جنابعالی و همکاران خالصانه تشکر و سپاسگزاریم . دعای ما بدرقه راهتان خداوند به شما و خانواده محترمتتان طول عمر همراه با صحت و سلامت کامل عطا فرماید.


محمد 1394/05/04   09:09:49
  باسلام :خدایاچرافریادرسی نیست با700هزارتومان مگرمی شودزندگی کرد؟هرروز به یک بهانه تامین اجتماعی ازحقوق کم می کند حداقل 60.70 میلیون وصولی رادرزمان بازنشستگی باارزش افزوده آن به خودمان برگردانند.مارابه خیرتوامیدنیست (تامین اجتماعی) شرمرسان.


ک/ح 1394/05/03   18:20:59
  بیفایده است 4سال همه اش {سرکاریی} . چاره فقط بازگشت بکار .


علی مدد 1394/05/03   12:41:44
  باسلام خدمت کلییه زحمتکشان به اطلاع برادر بزرگوار خودم جناب اقای عبدالعلی برسانم که ما همیشه پشتیبان نمایندگان خود هستیم وخدا قوت به انها میگوییم ودرهرزمان وهرجا که لازم باشد هر ان که امر بفرمایند حضور داریم کما اینکه برای تجمع جلو ریاست جمهوری مصافت 650 کیلومتری را طی کردیم تا خود را به تهران برسانیم وبه موقع خود را درمحل رساندیم باز عرض می کنم که ما همیشه قدر دان این عزیزان هستیم وبعد از خدا چشممان به دست این بزگواران است انشاالله که اجر انها با خدای یکتا باشد به امید روزی که تلاششان به ثمر بنشیند دعا کنید که ان روز زوتر فرا برسد


غیاثی ازاراک 1394/05/02   16:25:04
  باسلام خدمت تمامی بازنشستگان پیش از موعدوباعرض خسته نباشید وتشکرازآقای قلم نویس وسایرعزیزانی که سالهاست جهت احقاق حقوق مابازنشستگان مظلوم پیش ازموعد زحمت میکشند رای قطعی من که حدود سه سال پیش توسط دیوان صادر ودرنتیجه شکایتم راواردتشخیص دادندوتامین اجتماعی محکوم شده بود .اخیرا با فشارهای تامین اجتماعی در یکی از شعب تجدیدنظرهمان دیوان نقض گردیدوامروزمتاسفانه در حکم حقوقی ام باکمال تعجب دیدم که پس از 6 سال از تاریخ بازنشستگی. بیشرمانه.بیش ازیک سوم مستمری ام راکاهش دادندکه باعث شوک عصبی واسترس ونگرانیهای زیادخود وخانواده ام گردیدوقطعادر آینده مشکلات جبران ناپذیری (درصورت زنده بودن )خواهم داشت و ادامه این روال ظالمانه همچنان برای سایرین نیز وجود دارد
پیشنهاد میکنم با یک اعتراض تاریخی وسرنوشت سازبا حضورتمامی بازنشستگان درپایتخت اقدام کنیم من امیدوارم با این تجمع به حق قانونی خود خواهیم رسید


عبدالعلی وجمعی ازبازنشستگان پیش از موعد سیستان وبلوچستان زاهدان 1394/05/02   04:09:01
  باسلام وعرض ادب وخسته نباشید بحضور سروران عزیز وگرامی خصوصا جناب قلم نویس ودیگر عزیزان نماینده بازنشستگان پیش از موعد ، منتظر انشاالله خبرهای خوبی از طرف شما مردان خستگی ناپذیر بوده وهستیم ،تقاضای عاجزانه ای از همکاران محترم بازنشسته پیش از موعد داشته وداریم افرادی که امکاناتی دارند اقدام به اعلام نظر نموده حتی درحد تقدیر وتشکر ازهمکارانی که پیگیر حق وحقوق به حق ماها هستند خداوند نگهدار تان باد


ایوب هاشمی 1394/04/30   07:45:26
  باسلام. به نظر میرسد که تعامل با تامین اجتماعی نتیجه ای نداشته باشد وفقط اوقات به هدر میروند پیشنهاد میکنم نتیجه تجمع سال گذشته جلوی ریاست جمهوری به جد پیگیری شود.باتشکر


عبدالعلی وجمعی ازبازنشستگان پیش از موعد سیستان وبلوچستان زاهدان 1394/04/28   03:46:07
  باسلام وباآرزوی قبولی طاعات وعبادات ، تبریک عید سعید فطر و پیروزی تیم مذاکره کننده ی هسته ای به محضرمقام عظمای ولایت ،ملت شریف ایران وهمکاران بزرگوار عرض مینمائیم مطالب رابرادران الحمدالله عنوان نموده ومینمایند ماهم فقط دعا گوی شما عزیزان اعم از نمایندگان محترم یازنشسته پیش از موعد ،همکاران محترم تهرانی ، اصفهانی ،همه وهمه دست اندرکارانی که پیگیر احقاق حقوق به حق بازنشستگان هستند ، میباشیم واز نقاط دور دست کشور پهناور ایران اسلامی میگوییم خداوند یارویاورتان باد


بازنشسته وزارت نیرو 1394/04/27   10:27:01
  با سلام وآرزوی قبولی طاعات وعبادات همه شما عزیزان ، پیشنهاد می کنم نمایندگان محترم بازنشستگان با ارسال نامه یا مذاکره با تامین اجتماعی تقاضای استرداد وجوه دریافتی از بابت بیمه سنوات ارفاقی به اضافه سود بانکی این مدت به فرد بازنشسته را بنمایند تا تامین اجتماعی متوجه بشود که چه پولی از بابت ما دریافت کرده ، آنوقت به پرداخت حقوق بر اساس قانون بازنشستگی پیش از موعد راضی می شود.


گروهی از بازنشستگان پیش از موعد اصفهان 1394/04/26   02:32:03
  با سلام وتبریک عید سعید فطر خدمت همه دوستان . آقایان قلم نویس ، دشستستانی ، سرکار خانم یار محمدی و.... همانطور که می دانید تامین اجتمایی مدتی است بصورت مرحله ای اقدام به نقض احکام نموده است . اگر صلاح میدانید قبل از اینکه پس از نقض آخرین احکام ، بفکر بازپس گیری وجوه پرداختی این چند سال بیفتد گرد همایی دوم را هر چه زودتر جلوی دفتر ریاست جمهوری (پاستور) یا هر ارگان دیگر که صلاح میدانید داشته باشیم.


بازنشسته اي از كوير استان اصفهان 1394/04/25   23:55:26
  همكاران عزيز طاعات و عبادات قبول.
عليرغم خباثت و سرسختي قدرتهاي زورگوي جهاني، موضوع پيجيده ي هسته اي بحمدلله حل شد. اما افسوس كه موضوع ساده و روشني مربوط به ما گروهي از پيشكسوتان، نهاد بنياد شهيد به علت سرسختي و بي منطقي تامين اجتماعي، و استفاده از اهرمهاي فريبنده مالي و عدم مسوليت پذيري دولتمردان كشور، و بي تفاوتي قواي مقننه، مجريه، قضاييه همچنان لاينحل مانده و اين موضوع سبب ويراني و پريشاني زندگي ما گرديده است. سزاوار نيست كه پس از سه دهه خدمت و تلاش، ماحصل انهمه خدمت صادقانه روزگار بازنشستگي ما مبدل به جهنمي شود كه آتش افروز آن تامين اجتماعي، آتش بيار معركه آن ديوان بي عدالت اداري، و ناظر آن دولت تدبير و اميد ميباشد. مايه تاسف است كه از يك سو رهبر معظم انقلاب، مسئولين را به كشور داري چون مالك اشتر، ورعايت توصيه هاي حضرت علي ع به حاكمين بلاد اسلامي در رعايت حق مردم توصيه فرمايند، و از يك سو هيچ كدام از اين مسئولين در بررسي و رفع ظلمي كه به ما روا داشته اند خود را مسئول ندانند. مگر انجام تعهدات دولت قبل بر عهده دولت بعد نيست. چرا معاون پارلماني رياست جمهوري عدم پرداخت حقوق حقه ما را به تهي بودن خزانه استدلال ميكند؟ مگر ما خزانه دولت را تهي كرده ايم بروند و يقه آناني را بگيرند كه هزاران ميليارد از بيت المال اختلاس كرده اند و هنوز هم آنقدر محترم شمرده ميشوند كه حتي ذكر نام آنان را غير اخلاقي ميدانند. زن و بچه هاي ما به كدامين گناه بايد تاوان ندانم كاري دولت در مسئوليت پذيري در اين موضوع را بايد پس بدهند؟ چرا در يك كشور اسلامي قدرتمند مسئولين اينگونه موضوع كوچكي را نميتوانند حل كنند؟ شوراي نگهبان كه فقط با جملات غير قابل فهم ما (مغاير با شرع، مغاير با قانون اساسي، مغاير با كذاو كذا) با سادگي در تضييع حقوق ما گام برداشت آيا چون فرامين حضرت علي ع به مالك اشتر در رابطه با حق الناس عمل كرد؟ ديوان عدالت با كدام معيار فرامين حضرت علي ع در كشور داري عمل كرده است كه حق هزارن خانواده اي كه داري فرزندان در شرف ازدواج يا دانشجويان در حال تحصيل يا بيماران درحال مداوا بودند به نظر يك قاضي 5000 راي به حق را يكباره ناحق اعلام كرد؟ و تيشه بر ريشه ده ها هزار نفر زد. پاسخگوي اين ستم در حق جمعي از بهترين نيروهاي ازرشي انقلاب كيست؟ چرا ما را در دور تسلسل ندانم كاري هاي قانون گذار و مجري قانون و ... اينگونه سرگردان رها كرده ايد؟ به بزرگان كشور هم كه اميد عنايت داشتيم نوشتيم ولي فرمودند به ما ربطي ندارد! پس بفرمايند به چه كسي ربط دارد كه خلف وعده دولت در قبال تعهداتش را رسيدگي كند؟ بار ديگر از همكاران تقاضا داريم براي پيگيري سريع موضوع مراتب را به دفتر مقام معظم رهبري ارجاع دهيد و در تجمعي فراگير در مقابل تامين اجتماعي، مسئولين خواب آلود آن سازمان را بيدار كنيم. اليس به صبح القريب


زندی 1394/04/25   15:12:55
  باسلام وخدا قوت به همه شما تلاشگران خستگی ناپذیر که چشم امید ما بازنشستگان بعد از خداوند به پیگیری دلسوزانه شما است .انشااله که همگی به زودی شاهد خبرهای خوشایند از طرف شما عزیزان باشیم . اجر شما بر خداوند منان


حمید حیدری 1394/04/25   13:42:25
  سلام خدمت شما و تشکر بابت زحماتی که میکشید بنده حقیر یک سوال برادرانه از خدمت اقای قلم نویس و دشتستانی و باقی عزیزانی که پیگیر حقوق ما هستند داشتم برادران گرامی چرا با کسانی که خود بانی شروع این قضایا هستند مذاکره از قبل نتیجه معلوم میکنید ایا کسی که خود در این ناحقی نقش اصلی را داشته مانند مدیر کل حقوقی تامین اجتماعی و دیوان عدالت می ایند بر علیه کار خود با شما همراهی کنند بنظر این بندگان حقیر بازنشستگان ابفای شیراز اصلا این کار خالی از هرگونه فایده ایست ما باید با همبستگی و تجمع دوستانه در مقابل نهاد مربوطه با همدیگر پیگیر بودن حق خود را تا پایان نشان دهیم من در پایان از شما عذر میخواهم اما بنظر این بندگان حقیر این وقت تلف کردن است موفق باشید


کاظمی - بازنشسته وزارت غلوم 1394/04/25   08:21:45
  ممنون و سپاسگزار از پیگیری شما بزر گواران


محمدی - اردبیل 1394/04/24   11:15:03
  ضمن قدردانی از تلاشهای بی وقفه نمایندگان عزیز بازنشستگان ، حال که بعد از 12 سال اتهام زنی به ایران اسلامی ، در سایه حکمت ، تدبیر و تعامل سازنده مسئولین نظام جمهوری اسلامی ، قدرت های بزرگ دنیا حق ملت ایران را مبنی بر استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای مورد تایید قرار داده اند آیا وقت آن نرسیده که پس از گذشت چندین سال کش و قوس و سنگ اندازی برخی از مسئولین ذیربط !!!؟ حق فرزندان زحمتکش میهمن خود را به رسمیت شناخته و به این همه دلهره و نگرانی در بین این عزیزان و خانواده هایشان پایان دهند ؟
ای آنکه تمام قد و با افتخار تمام در مقابل حقوق مسلم بازنشستگان مقاومت میکنی و سنگ بنای مخالفت را گذاشته ای !!؟؟ ، عناد و مخالفت شما غیر از آن چیزی است که در مصوبات مجلس و شورای محترم نگهبان مشهود است . آنچه نظر آنان است بحث بار مالی است اما نظر شما خلاف شرع و قانون بودن موضوع است . آیا فقهای محترم شورای نگهبان به اندازه این عزیز !!؟؟ مسایل شرعی را تشخیص نمی دهند که در دو مصوبه مجلس محترم در خصوص بازنشستگان چنین نظری ابراز نداشته اند ؟
در پایان در آستانه عید سعید فطر و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه عزیزان ، آرزمندیم همانند بحث هسته ای ایران ، در سایه تلاش مجدانه نمایندگان سخت کوش بازنشستگان سرانجام امر به نفع قشر همکاران بازنشسته تمام بشود انشالله .


محسن 1394/04/24   03:10:05
  با سلام
تنها راه حل اين مشكل وقتي مجلس تصويب ميكنه ولي شوراي نگهبان رد ميكنه ارجاع دادن به تشخيص مصلحت نظام ميباشد من الله توفيق


سید ناصر موسوی 1394/04/23   19:27:52
  سلام
با عرض خسته نباشید خدمت شما
چطور میشود که چند سال بعد از بازنشستگی حقوق پیش از موعد 25 سال درست پرداخت شد و 5000 نفر شکایت به عدالت دیوان اداری رای درست گرفتند ولی یک یا دو قاضی شعبه دیوان با رای نادرست خود همه چیز را بهم ریخت و چهل هزار خانوار را نگران کرد و چندین سازمان و ارگان کشور را درگیر این قضایا نمود؟!


علی اکبری 1394/04/23   18:46:00
  ضمن عرض سلام نمی دونم ما بازنشستگان پیش از موعد چه هیزم تری فروختیم که همه مسولین دست به دست هم دادند تا نیمچه حقی رو که خودشون برای ما برقرار کردن حالا از کیسه مون در بیارن ؟ همه شون مثل همند حاضر نیستند یک لحظه فکر کنند فقط مصالح سیاسی و مالی رو در نظر می گیرند . به گفته اون مسول محترم در مجلس آخه اگه تامین اجتماعی ورشکسته اس دلیل نمیشه که از ریشه و بنیان منکر حق ما بشن . به هر مسولی که مراجعه می کنیم به در بسته برخورد می کنیم . همه طرفدار تامین اجتماعی شدند . حرف نمایندگان محترم مجلس هم که خریداری نداره . اگه میشه یه بار هم از طریق ریاست محترم تسخیص مصلحت اقدام کنین . حد اقل با برداشتی که من دارم ایشان عدلش از دیوان عدالت و ریاست محترمش بیشتره . یا حق


حسن 1394/04/23   15:19:19
  ای وای آقای منتظری بلاخره آخرتی هم هست


بازنشسته 1394/04/23   15:11:16
  با سلام و احترام
معاون پارلمانی رییس جمهور که نماینده دولت در این موضوع است=همراه با تامین اجتماعی.
شورای نگهبان با رد مصوبه مجلس=همراه با تامین اجتماعی.
دیوان عدالت اداری=همراه با تامین اجتماعی.
مجلس=همراهی عده ای از نمایندگان با بازنشستگان که باز هم نیاز به تصویب شورای نگهبان دارد.
بازنشستگان همچنان منتظر خبر های خوش هستید؟!


زهرا طایفی 1394/04/23   12:23:39
  باعرض سلام تشکر فراوان از تک تک اعضاي هیئت مدیره وهمه دوستانی که دراین مسیر تلاش می کنند دعای ما بدرقه راهتان


محمد 1394/04/22   22:21:11
  باسلام دوستان به بند 1 این بخشنامه که قید شده بدون سنوات ارفاقی توجه کنید اونوقت پی خواهید برد که حق با بازنشستگان پیش ازموعد قیل از این بخشنامه بود چون تامبن اجتماعی حالا فهمیده که اگر سنوات ارفاقی را دریافت کند باید بر اساس سالهای 29و30 حقوق انان را برقرار کند اما افسوس نه دیوان نا عدالت اداری نه دولت تدبیر و امید چشم را بسته وخیلی راحت حق این بیچارگان را دارند ازبین میبرند . اقای ریس دیوان عدالت دنیا و اخرت با هم یکی نیستند خیلی با هم فرق دارند شما خودتان روحانی هستید این چیزها را بهتر میدانید .


علي 1394/04/22   15:28:00
  جناب آقایان قلم نویس .دشستانی وخانم یار محمدی وهمه افرادی که در موضوع پیگیری حقوق بازنشستگان پیش از موعد پیگیری های لازم را معمول داشته اید کمال تشکر را داریم خداوند به شما و خانواده هایتان در این ماه عزیز خیر عطا فرمایید.
متاسفانه از ظواهر امر اينگونه پيداست كه همه علما ومسولين محترم ذيربط در اين موضوع به تنهايي كه با نمايندگان محترم مواجه ميشئند وتوضيحات ودلايل را ميشنوند در خفا با ما موافق هستند مانند جلسه قبلي كه نمايندگان محترم با جناب منتظري داشتند اما به هنگام اتخاذ تصميم رسمي به شدت مخالت مينمايند در واقع فكر ميكنم راهي را در پيش گرفته اند كه ما را خسته كنند .
دوستان عزيز يكبار هم با تعداد زياد مقابل تامين اجتماعي يا مجلس ويا رياست جمهوري تجمع كنيم ودرخواست نماييم يا قانون را كامل اجرا نمايند يا فرصت بدهند ما برگرديم سر كارمان ومجددا با شرايط فعلي تصميم بگيريم با ما خدعه كردند وبعد از اتمام مهلت قانوني مصوبه همانند آمريكا در مذاكرات هسته اي دبه درآوردند.
بخدا همكارن مشابه بنده كه بقازنشسته نشده اند ميزان دريافتي حقوق ومزاياي آنها به مراتب خيلي بيشتر شده است در حاليكه ما از اينجا مانده واز آنجا رانده شده ايم خدارا خوش نمي آيد به ما كلك بزنند وقانون را دو سره بار كنند وما را از حق قانوني كه مهر تاييد مجلس را دارد محروم كنند خدا عوض اينا را در هين دنيا به باعث وباني اين اجحاف بدهد ان شاء الله


سید 1394/04/22   11:44:01
  جناب آقای قلم نویس
باسلام و عرض ارادت , از تلاشها و پیگیریهای مستمر جنابعالی و همکاران خالصانه تشکر و سپاسگزاریم .
ظاهرا گوش شنوایی در ارتباط با پیگیریهای قانونی و مسالمت آمیز این قشر مظلوم وجود ندارد .
لذا پیشنهاد می شود با توجه به ماده 1 قانون جدید دیوان عدالت اداری ( در اجرا اصل یکصد و هفتاد و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به منظور رسیدگی به شکایات , تظلمات و اعتراضات مردم به مامورین و ادارات وآیین نامه های دولتی خلاف قانون یا شرع یا خارج از حدود اختیارات مقام تصویب کننده , دیوان عدالت اداری زیر نطر رئیس قوه قضاییه تشکیل می شود ) با هماهنگی کلیه بازنشستگان مظلوم تجمع تاریخی به منظور رفع این تظلمات داشته باشیم .
با تشکر


یاری 1394/04/22   07:27:03
  آقایان قلم نویس ، دشتستانی ، مدنی ، قاسمی و خانم یارمحمدی دعای خیر خانواده های بازنشستگان پیش از موعد همیشه بدرقه راه شما و عزیزانتان خواهد بود. صبح پیروزی نزدیک است


شاهد جاوید الاثر 1394/04/22   01:44:43
  با سلام و عرض ادب به تمامی عزیزان دست اندرکار عرصه حق . ضمن تشکر و قدر دانی از این همه پیگیری و پایداری به استحضارتان میرسانم اگر هیات محترم تخصصی دیوان مجددا نظرش را به نفع بازنشستگان اعلام نماید باز هم توسط ریاست دیوان وتو خواهد شد (بلا اقدام) خود خوانید این حدیث مفصل را !! با تمام این تفاصیل از هیچ اقدامی دریغ نورزید/ تا سیه روی شود انکه در او غش باشد و بالاخره پایان شب سیه سپید است.


1
نظرشما
نام
آدرس صندوق الکترونیکی
نظرات کاربران

کد فوق را اینجا وارد کنید