جمعه 31 فروردین 1403
صفحه اصلی > اخبار - جزئيات اخبار

هیأت مدیره جدید کانون، در مجمع عمومی عادی سالیانه در تاریخ 1394.04.11 انتخاب می شوند.

مجمع عمومی عادی سالیانه کانون بازنشستگان بنیاد شهید و امور ایثارگران از ساعت 17.30 روز پنجشنبه یازدهم تیر ماه 1394 مصادف با پانزدهم ماه مبارک رمضان و سالروز میلاد با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) در تالار سیدالشهداء (واقع در تهران، خیابان شهید مفتح، پایین تر از میدان هفتم تیر) برگزار می شود.
در این مجمع علاوه بر تصویب عملکرد و ترازنامه سال 1393 ، تعیین حق عضویت و تعیین روزنامه کثیرالانتشار، انتخاب هیأت مدیره (سومین دوره) و نیز انتخاب بازرس کانون در دستور کار قراردارد.. 
طبق ماده  10 اساسنامه کانون ( اساسنامه اصلاحی مجمع عمومی فوق العاده مورخ 1391.08.20)، مجمع عمومی عادی با رعایت تشریفات مندرج در اساسنامه سالی یک بار در تیر ماه تشکیل خواهد شد و بر اساس ماده 18 اساسنامه مذکور، مجمع عمومی عادی، هیأت مدیره را برای مدت سه سال انتخاب خواهد نمود. انتخاب اعضای هیأت مدیره برای دو دوره متوالی بلامانع بوده و هیأت مدیره موظف است حداکثر سه ماه قبل از پایان دوره تصدی خود ، انتخابات هیأت مدیره جدید را با هماهنگی وزارت کشور برگزار و نتیجه را ظرف یک هفته به آن وزارتخانه اعلام نماید.
با توجه به این که حضور در مجمع عمومی و شرکت در انتخابات مستلزم عضویت یا تمدید عضویت بازنشستگان محترم و پرداخت حق عضویت ( تعیین شده در مجمع عمومی سال 1393 ) می باشد، لذا بانشستگانی که در سال جاری تا کنون نسبت به عضویت یا تمدید عضویت خود در کانون اقدام ننموده اند ، می بایست تا قبل از برگزاری مجمع عمومی در این خصوص اقدام کنند.
 
پس از برگزاری جلسه مجمع عمومی و اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء از حاضرین به صرف افطار پذیرایی خواهد شد.
 
 
 
    گروه خبري   :   اخبار کانون
تاریخ    :   1394/03/21
تعداد دفعات مشاهده    :   1010 بار
ساعت    :   23:54:33
نظرات کاربران
نظرشما
نام
آدرس صندوق الکترونیکی
نظرات کاربران

کد فوق را اینجا وارد کنید