شنبه 1 اردیبهشت 1403
صفحه اصلی > اخبار - جزئيات اخبار

مهندس جعفرزاده ایمن‌آبادی مطرح کرد: درخواست از رییس جمهور برای رفع مشکل اجرای قانون بازنشستگی پیش از موعد

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، نماینده محترم مردم رشت درمجلس نهم، تاکید کرد: تعدادی از نمایندگان این درخواست را امضا کرده‌اند و بر خود وظیفه می‌دانند که ضمن انعکاس مشکل بازنشستگان پیش از موعد که در سنوات گذشته با وعده‌های داده شده بازنشسته شده‌اند و حال به شدت به دلیل کاهش حقوق متعلقه متضرر شده‌اند، برای رفع این مشکل تلاش نمایند...
 
غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، افزود: در اجرای قانون بازنشستگی پیش از موعد مورخ 5 شهریور 86 مجلس شورای اسلامی، ‌10268 نفر از کارکنان دولت با داشتن 25 سال سابقه و 5 سال سنوات ارفاقی با تقاضای استفاده از مزایای قانون مذکور و موافقت دستگاه مربوطه توسط سازمان تامین اجتماعی بازنشسته گردیدند که این قانون در اجرا توسط سازمان با مشکلاتی به شرح ذیل روبرو بوده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: یکی از اشکالات آن است که براساس آیین‌نامه اجرایی قانون بازنشستگی پیش از موعد و بخشنامه شماره 53 سازمان تامین اجتماعی، سازمان مذکور حق بیمه سنوات ارفاقی سال‌های (26 تا 30) را براساس حاصلضرب مدت سنوات ارفاقی در آخرین حقوق و مزایای مشمول کسر حق بیمه، ماهانه شده در ضریب (1/1) در نرخ حق بیمه (27 درصد) محاسبه و دریافت نمود. همچنین مابه‌التفاوت حقوق ایام سنوات ارفاقی یکجا قبل از بازنشستگان کارمندان دریافت نمود.

وی یادآور شد:علی‌رغم دریافت کلیه هزینه‌های ناشی از اجرای قانون بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت توسط سازمان تامین اجتماعی، سازمان موصوف، هنگام برقراری بازنشستگی به استناد قانون تامین اجتماعی، به جای محاسبه دو سال آخر حق بیمه دریافتی (29 و 30) دو سال آخر خدمت (24 و 25) را ملاک محاسبه مستمری قرار دارد.

این نماینده مردم درمجلس نهم، تصریح کرد: به دنبال شکایت بازنشستگان و صدور بیش از 5000 رأی توسط دیوان عدالت اداری، سازمان تامین اجتماعی ناچار به پذیرش حقانیت شکایت شده و اقدام به اصلاح احکام مستمری بر مبنای دو سال (29 و 30) نمود و کلیه کارفرمایان ذی‌ربط را ملزم به پرداخت هزینه اصلاحیه احکام نمود.

جعفرزاده ایمن‌آبادی تاکید کرد: پس از طرح تعارض آرا در دیوان عدالت اداری، هیات عمومی دیوان طی دادنامه شماره 674 به طرفیت سازمان تامین اجتماعی و با استناد به اینکه سنوات ارفاقی، سنوات جدید قابل قبول محسوب نمی‌گردد، مبادرت به صدور رأی نمود که متعاقب آن سازمان تامین اجتماعی بخشنامه مربوط به اصلاح احکام (شماره 1/53) را لغو و اقدام به اصلاح مجدد احکام مستمری فاقد رأی دیوان براساس دو سال (24 و 25) می‌نماید.

نماینده مردم رشت در مجلس نهم، ادامه داد:‌ شایان ذکر است آن دسته از بازنشستگانی که رأی دیوان را نداشتند بلافاصله احکام ایشان را مجدداً بر مبنای (24 و 25) اصلاح نمود و آن دسته از بازنشستگان نیز که رأی قطعی دیوان را داشتند، یکایک به شعب تجدیدنظر فرستاده شدند که شعب تجدیدنظر نیز گاهی با صدور رأی، آرای قبلی را ابطال نمود و در برخی موارد، نیز رأی صادره قبلی را تایید نموده‌اند. در این مورد شعبه تجدیدنظر اول به ریاست دیوان عدالت اداری، به استناد مفاد رأی هیات عمومی، آرای قطعی بازنشستگان را یکایک نقض می‌نماید.

این نماینده مردم در مجلس نهم، افزود:همزمان با اجرای اصلاح احکام مستمری، طرح الزام سازمان تامین اجتماعی به محاسبه حقوق بازنشستگی بر مبنای دو سال (29 و 30) برای بازنشستگان پیش از موعد در مجلس شورای اسلامی تصویب شد ولی شورای محترم نگهبان به دلیل مغایرت با اصل 75 قانون اساسی و ایجاد بار مالی برای دولت، طرح مذکور را رد نمود. شایان ذکر است شورای محترم نگهبان، هیچگاه درخصوص نفی حق بازنشستگان اظهارنظری نداشته و آن را انکار ننموده است و صحت اصل این حق مورد تایید مراجع مذکور است لیکن به دلیل بار مالی آن را مورد تصویب قرار نداد.

وی گفت: در حال حاضر بازنشستگان پیش ازموعد به استناد دلایل حقوقی متعددی، دادنامه دیوان عدالت اداری را مغایر را نص صریح قانون بازنشستگی پیش از موعد می‌دانند از جمله اینکه این قانون،‌ قانون خاص بوده و نمی‌تواند به واسطه قانون عام (تامین اجتماعی) نفی شود و اینکه چون بعد از قانون تامین اجتماعی بوده، موخر بر آن تقلی می‌شود.

نماینده مردم رشت در مجلس نهم، ادامه داد: همچنین این افراد به استناد این قانون خاص بازنشسته شده‌اند نه قانون تامین اجتماعی و کل هزینه‌ها نیز به طور یکجا از دستگاه‌ها توسط سازمان تامین اجتماعی دریافت شده است. و آنچه می‌بایست مورد توجه قرار گیرد این است که آنچه که می‌بایست ملاک عمل سازمان باشد، حق بیمه پرداختی است نه حقوق پرداختی بابت اشتغال به مستخدم. به علاوه سازمان نیز به استناد قانون بازنشستگی پیش از موعد، حق بیمه سنوات ارفاقی را دریافت نموده لکن بنا به تفسیر خود سازمان از بند 5 ماده 2 قانون تامین اجتماعی، نمی‌بایست حق بیمه سنوات ارفاقی را که در آن اشتغال به کار عینیت ندارد، دریافت کند.

جعفرزاده ایمن‌آبادی تاکید کرد: این تناقض نشانگر این است که سازمان یا تفسیر را قبول ندارد و یا برخلاف آن عمل کرده است. ضمناً قوانین دیگری مانند قانون بیمه بیکاری، قانون جدید خدمت سربازی و... وجود دارند که صرفاً پرداخت حق بیمه بابت ایام سنوات مذکور قابل قبول لحاظ شده و بند 5 ماده 2 قانون تامین اجتماعی، ملاک نمی‌باشد. همچنین سنوات ارفاقی ناشی از کارهای سخت و زیان‌آور، نیز به استاد رأی هیات عمومی، در حکم خدمت رسمی محسوب می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم، افزود: کل افراد منتفع از این قانون تقریباً 10268 نفر هستند که حدود 9 هزار نفر از آنها از شرکت‌هایی هستند که از منابع دولتی و بودجه سنواتی استفاده نمی‌کنند و صرفاً حدود هزار نفر هستند که جهت بازنشستگی پیش از موعد، می‌بایست بار مالی آنها در بودجه سنواتی پیش‌بینی شود. (وزارتخانه‌ها و ادارات دولتی و...) که این میزان نیز بسیار کم می‌باشد.

وی افزود: با توجه به پیگیری‌ مکرر این قشر و جمعیت ده هزار نفری متنفع از آن، جلسه‌ای با نمایندگان کانون بازنشستگان در دفتر بیمه‌های اجتماعی سازمان تامین اجتماعی برگزار گردید که پس از استماع شکایات ایشان، مقرر گردید با توجه به پذیرش حمایت اصل موضوع از سوی آن دفتر و رعایت عدالت، مراتب به استحضار مقام عالی وزارت رسانده شود تا مشکل از طریق مراجع ذی‌صلاح پیگیری شود که تا این لحظه هیچگونه اقدام موثری صورت نپذیرفته است.

این نماینده مردم درمجلس نهم، تاکید کرد: تعدادی از نمایندگان این درخواست را امضا کرده‌اند و بر خود وظیفه می‌دانند که ضمن انعکاس مشکل بازنشستگان پیش از موعد که در سنوات گذشته با وعده‌های داده شده بازنشسته شده‌اند و حال به شدت به دلیل کاهش حقوق متعلقه متضرر شده‌اند و با توجه به هزینه بالای خانوار و عدم امکان در سایر مشاغل خصوصی به علت کهولت سن، نیاز به توجه دولت‌ها به نیروهای بازنشسته شده بیش از پیش محسوس بوده و با عنایت به شرح موصوف وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی مامور شوند به طریقی که عرض شد مشکل این قشر که تعداد آنان نیز محدود می‌باشد مرتفع گردد و من‌بعد در صورت تصمیم به اجرای قانون مرخص نمودن سایر کارکنان جهت بازنشستگی پیش از موعد قواعد جدید وضع گردد.

نماینده مردم رشت درمجلس نهم، ادامه داد:‌ اما بازنشستگانی که بنا به وعده مسئولان مبنی بر احتساب حقوق براساس دو سال (29 و 30) از این قانون بهره‌مند شدند با نقض آن، موجبات اضرار به این قشر فراهم و به شدت آسیب‌پذیر شدند که عدم رسیدگی و عدم حل مشکل آنان در اجرای قوانین بعدی در سایر اقشار نیز به شدت احساس عدم اعتماد به وعده‌ها ایجاد و آسیب‌های غیرقابل جبرانی وارد خواهد نمود که اطمینان داریم ورود آن مقام عالی و صدور دستور قاطع مبنی بر اعمال حقوق صرفاً به این تعداد (10268 نفر) براساس دو سال آخر (29 و 30) که دقیقاً طبق قانون و وعده‌های داده شده است و صرفاً براساس تفسیر اشتباه دچار مشکل شده است رافع مشکل خواهد بود.

گفتنی است نسخه‌ای از درخواست مذکور در قالب نامه‌ای به رئیس جمهور نیز ارسال شده و نمایندگانی همچون حمیدرضا فولادگر، عوض حیدرپور، غلامرضا تاجگردون، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، فرج‌الله عارفی، جعفر قادری، مرتضی آقاتهرانی، غلامرضا اسداللهی، حسینعلی حاجی دلیگانی و امیر خجسته آن رابه امضا رساندند./

 
 
متن نامه به شرح زیر می باشد:
 
 
 

 
 

 
 
    گروه خبري   :   اخبار کانون
تاریخ    :   1394/06/06
تعداد دفعات مشاهده    :   4476 بار
ساعت    :   22:32:13
نظرات کاربران
بازنشسته پیش از موعود ایرنا 1394/06/15   22:27:47
  با سلام
از جناب آقای جعفر زاده تشکر می کنیم که مشکل بازنشستگان پیش از موعد را درک کرده و برای حل آن تلاش می کند و انشاءا.. رییس جمهور محترم هم دستور به رفع موانع در سر راه دریافت حق و حقوق ما بازنشستگان صادر فرمائید.


عباسی ازمشهد مقدس برق خراسان 1394/06/14   07:10:26
  باسلام وادب واحترام
حقیراز تلاشهای مخلصانه وارزشمند وخداپسندانه جانباز عزیز مهندس جعفرزاده نماینده محترم رشت ودیگرنمایندگان محترم که بردن نام به لحاط کثرت مقدور نمیباشد خصوصا نمایندگانیکه نامه به ریاست جمهوری را امضاکرده اند وازهمه بازنشستگان پیش ازموعدیکه تلاش کردند ومیکنند خصوصا نمایندگان محترم آنها جناب قلم نویس دشتستانی خانم یارمحمدی و.....درطی این چند سال خاضعانه تقدیرو تشکرمیکنم ودر کنار مضجع شریف امام همام حضرت علی ابن موسی الرضاع برای همه بزرگواران دعا میکنم اجرکم انشالله مقبول وعندالله
بنده به اتفاق ده نفر از همکاران پیش ازموعد شرکت برق خراسان رضوی در تجمع 94/06/09
شرکت داشتیم که از همه شرکت کنندگان خصوصا از کسانیکه از راههای بسیار دور قبول زحمت فرمودند تشکر ویژه دارم که باید همه عزیزان پیش ازموعد خودراملزم به شرکت وتشویق دیگران به شرکت در تجمع باشند چون باوحدت واتحاد وکثرت حضور جواب میدهدواگر کثرت حضورداشتیم تا حالا تلاشها واحقاق حق عزیزان به ثمر نشسته بود
یک در خواست برادرانه حقیر وهمه بازنشستگان ازجناب مهندس جعفرزاده اینکه یک ملاقات حضوری بارییس محترم جمهوری وجواب نامه را حضورا درکش وقوسهای این چند ساله بگیرید تلاشهااز منبع اصلی وزودتر به نتیجه میرسد بنده مذاکرات مجلس خصوصا رای به وزرا رااز مجلس گوش میدهم وجناب مهندس جعفرزاده همیشه بعنوان موافق ودر دفاع از دکتر روحانی صحبت کرده اندلذارییس جمهور محترم بدون واسطه استدلالهای محکم ومتقن وفانونی جنابعالی رادر نامه های به شورای محترم نگهبان وریاست محترم جمهوری ومصاحبه ها ونطقها در مجلس راراحتتر خواهند
پذیرفت تا انشاالله بازنشستگان وخانواده محترم آنهابا احقاق حقشان باعمق وجوددعاگوی شماودیگر عزیزان زحمت کش هستندوبرای همیشه خواهند بود


hamid 1394/06/10   17:51:19
  درود برآقای جعفرزاده کاش بعضی ازهمکاران که ذینفع هم هستند 10درصد به فکربودند درهمایشها شرکت میکردند ده هزارنفرذینفع فقط ما300نفر جلو وزارت تعاون بودیم


محمود رحمانی 1394/06/09   19:13:45
  با سلام بر نماینده خستگی ناپذیر شهرستان رشت جناب آقای مهندس جعفر زاده ایمن آبادی ضمن عرض تشکر از زحمات و لطماتی که در این مدت نه چندان کوتاه متحمل شدید و موضوع اصلاح احکام بازنشستگان پیش از موعد را پیگیری مینمایید سپاسگزارم. ولی مطلبی را که علی از مشهد اعلام نمودند یعنی پیکیری از طریق سازمان برنامه و بودجه اگر به لحاظ حقوقی امکان پذیر باشد راه حل بدی نیست .باآرزوی توفیق روزافزون برای حضرتعالی و دیگر دست اندر کاران.


پطرس صادقی کانون خراسان جنوبی 1394/06/09   14:44:13
  درود خدا بر جانباز سرافراز و نماینده محترم مردم عزیز رشت در مجلس شورای اسلامی برادر گرامی جناب آقای جعفر زاده که با دفاع از حق و حقیقت به همراه سایر نمایندگان عزیز اجازه نخواهند داد تا ظلمی که توسط تامین اجتماعی با حمایت غیر قانونی و تفسیر به رای شخص رییس دیوان عدالت اداری در حق بازنشستگان عزیز پیش از موعد صورت گرفته پایدار بماند و انشاءالله روسیاهی برای ذغال خواهد بود


اﻟﻒ ﺻﻔﺎﻱ 1394/06/09   13:25:39
  ﺿﻤﻦ ﻋﺮﺽ ﺳﻼﻡ ﺑﻪ ﺟﺎﻧﺒﺎﺯ ﺳﺮاﻓﺮاﺯ ﻭﻣﺪاﻓﻊ ﺣﻖ ﻭﻋﺪاﻟﺖ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺗﺎﻣﻴﻦ اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ. ﺑﺎاﻳﻦ ﻫﺰﻳﻨﻪ ﻫﺎﻱ ﺩﺭﻳﺎﻓﺘﻲ ﻭﺣﻖ ﻣﻆﻠﻮﻡ ﺧﻮﺭﻱ ﻋﺎﺩﻱ ﺷﺪﻩ ﭼﻮﻥ ﺭاﻱ ﺩﻳﻮاﻥ ﺩﻳﻮاﻥ ﺭاﺩاﺭﺩ ﻭﻣﺼﻮﺑﺎﺕ ﺳﻨﻮاﺕ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﻣﺠﻠﺴﻮ ﻣﺼﻠﺤﺖ ﺭا ﻧﺎﺩﻳﺪﻩ ﮔﺮﻓﺘﻨﺪ ﻣﺴﺘﺪﻋﻲ اﺳﺖ ﻣﺮاﺗﺐ ﺭاﺑﻪ ﺭﻫﺒﺮﻱ ﺑﺮﺳﺎﻧﻴﺪ


محسن 1394/06/09   11:25:46
  ای کاش همه مسئولین تفکر این جانبازعزیز ومحترم جناب آقای جعفرزاده را داشتند.ایشان چون ازقشر ما هستندماها را بیشتر درک میکنند.امیدواریم به خداوند که موضوع هرچه سریعتر برای همیشه حل وفصل گردد.


محمد ابراهیم 1394/06/09   08:13:57
  با سلام و تشکر از اقای مهندس جعفر زاده نماینده محتر م رشت و همچنین سایر نمایندگان امضا کننده نامه امید است نمایندگان محترم مشهد هم به حمایت از این افرا د بپیوندند و دل ما بازنشستگان پیش از موعد حوزه انتخاباتی خود را شاد نمایند


علی 1394/06/08   22:17:07
  با سلام و ادای احترام و تشکر از جناب آقای مهندس جعفرزاده نماینده محترم و جانباز دلاور و سایر نمایندگان محترمی که حامی رفع این مشکل هستند و اعضای محترم کانون ... احتراما به عرض میرساند.... سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ....باید این مشکل را حل کند یا باید بر اساس مستندات قانونی و واقعی ؛ تامین اجتماعی را ملزم نماید که برای رفع این مشکل اقدام نماید و اگر هم تامین اجتماعی پول طلبکار است بر اساس حساب و کتاب به آن پرداخت نماید و اگر هم طلب ندارد که تامین اجتماعی باید فورا تمکین نماید به نظر میاید چون تمام اطلاعات مالی و حقوقی موضوع در سازمان مدیریت و برنامه ریزی موجود است واقعا تعجب است که به همه جا مراجعه و شکایت میشود ولی از برنامه و بودجه خواسته نمیشود اصلا این سازمان مدیریت و برنامه ریزی باید این موضوع را پیگیری کند چون طرف بازنشستگان دولت است همه این موارد باید از دولت خواسته شود باتشکر علی از مشهد


عبدالعلی وبازنشستگان پیش از موعد سیستان وبلوچستان زاهدان 1394/06/08   20:08:24
  درود خداوند براین مرد بی ادعا ویارانش که همیشه بعد ازخدا یار ویاور این قشر عظیم که دستشان از همه جا کوتاه بوده وبرای رضای خداقدم برمی دارند مطمعن باشند اجر دنیاواخرت رابرای خودشان خریده اند ،انصافا زبان مانیز قاصر ازتشکر ازاین عزیزان خصوصا جناب مهندس جعفرزاده جانباز سرافراز انقلاب اسلامی وعزیزنمایندگان محترم بازنشسته که زحمات زیادی رامتحمل شده ومیشوند خداوند نگهدارتان باد


اسداله غیاثی 1394/06/08   18:28:06
  اززحمات بی شائبه وتلاشهای خالصانه جانباز گرانقدرجناب آقای مهندس جعفرزاده نماینده دلسوزمجلس نهایت تشکر وقدردانی رادارم با آرزوی موفقیت ایشان وسایر نمایندگان گرامی که با همفکری نامه را به امضا رساندند ازخداوند بزرگ مسئلت داریم که انشالله این اقدام مثمرالثمر واقع شود وما به حقوق حقه خود برسیم


بازنشستگان پیش از موعد مخابرات اصفهان 1394/06/08   18:00:24
  با درود به نماینده مردمی جناب آقای مهندس جعفر زاده عزیز.ما بازنشستگان پیش از موعد مخابرات اصفهان نیز همراه با دیگر عزیزان از ادارات سراسر کشور در روز نهم و دهم شهریور روبروی تامین اجتمایی و قوه قضاییه جهت اعلام ظلم روا شده شرکت خواهیم کرد.


محمود 110 1394/06/08   15:06:45
  بنام خدا
جناب جانباز عزیز و گرامی از روز اول خواهان و پیگیر حق بودند.
ان شاءالله و مطمئناً دعای خیر ما جماعت مورد ظلم قرار گرفته ، بدرقه شما و خانواده محترمتان خواهد بود ، ضمن اینکه از بقیه نمایندگان محترم نیز جای تشکر و قدردانی ست.


حمید حجار حسنزاده 1394/06/08   13:19:31
  لطفا این موضوع به استحضار مقام معظم رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام وشورای محترم نگهبان ورییس محترم قوه قضاییه و رییس محترم مجلس شورای اسلامی برسانید تا مشکل بازنشستگان حل شود


AMIR AZAD 1394/06/08   12:06:32
  درود بر شرف وانسانیت اقای جعغرزاده وسایر نمایندگان همراه با ایشان که در دفاع از مظلومیت بازنشستگان از هیچ کوششی دریغ نمیکنند. اینان نمایندگان واقعی هستند وخداوند پشتیبان انان است .


پاینده 1394/06/08   11:31:46
  انشاالله خداوندمتعال به تمام نمایندگان عزیزمجلس که بدنبال احقاق حقوق بازنشستگان پیش ازموعد(این قشرضعیف جامعه )بوده وهستندسلامتی وپاداش عظیم عنایت فرماید.(خصوصا برادربزرگوار جناب اقای مهندس جعفرزاده).قطعا دعای خیرتمام بازنشستگان وخانواده های انان بدرقه راهشان خواهدبود.لازم است ازتمام نمایندگان عزیز امضاکننده نامه وسایرعزیزان نماینده ای که در این راه بازنشستگان را یاری وهمراهی می کنند صمیمانه تشکروقدردانی نماییم.اجرتمام انان باسرور وسالارشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع).


ناصر-متحد 1394/06/08   10:53:07
  باسلا وعرض خسته نباشید به مسؤلین کانون..
امیدواریم مسؤلین تامین اجتماعی وشاید هم دیگرمسؤلین سرعقل بیایند و این مشکل بازنشستگان عزیز و رنجدیده مخصوصآ رنجدیده سالهای دفاع مقدس را بدون تنش زایی !!!مرتفع کنند!!؟
والله سزاوار نیست با این قشر از پیش ستم دیده اینگونه رفتارکنید...ای مرفهین بی درد...!!!؟؟؟


کانون بازنشستگان بنیاد شهید تهران بزرگ 1394/06/08   09:04:30
  لازم دیدیم که از جناب آقای جعفرزاده تشکر کنیم اقای منتظری باید بداند که قانون گذشته رادر زمان خودش تفسیر کنند وقضات محترم دیوان را مجبور نکند رای های صادره را نقض نماید زیرا اعتماد مردم به دیوان عدالت ضعیف میشود


حمید حجار حسن زاده از کرمان 1394/06/08   02:09:35
  سلام علیکم
جناب آقای مهندس جعفرزاده ایمن آبادی نماینده محترم مردم رشت ازاینکه زحمت کشیدید درخواست بازنشستگان پیش از موعود را به رئیس جمهور واعضاءمحترم دولت تدبیر و امید ارسال نمودید کمال تشکر و قدردانی را داریم خداوند به جنابعالی و نمایندگانی که درخواست شما را امضاء نمودند اجر دنیا و آخرت عنایت فرماید ان شاءالله


اکبر ایزدی نماینده بازنشستگان پیش از موعود کرمان 1394/06/08   01:44:59
  با سلام وادب
ابتداء از نماینده محترم مردم رشت جانباز سرافرازجناب آقای مهندس جعفر زاده ایمن آبادی کمال تشکر را داریم ایشان از همان اول که برای بازنشستگان پیش از موعود مشکل بوجود آمد یار و یاور ما بودند از خداوند متعال میخواهیم به ایشان و نمایندگانی که درخواست را امضاء نمودند اجر دنیا وآ خرت عنایت فرماید واز رئیس جمهور واعضاءمحترم دولت تدبیر و امید عاجزانه تقاضا داریم به استناد مکتوب جناب آقای مهندس جعفرزاده دستور رفع مشکل را صادر فرمائید. امیدواریم خداوند متعال جزای خیر عنایت فرماید ان شاءالله


کانون اصفهان 1394/06/07   23:59:43
  احسنت براین بزرگ مرد که واقعاً بااین درک والایش برای رضای خدا وکمک به عزیزانی که دستشان ازهمه جاکوتاه است ، قدم برمی دارد انشاءاله که قدم و قلم توانمندش بتواند موثرومفیدقرارگیرد . یدالله فوق ایدیهم


1
نظرشما
نام
آدرس صندوق الکترونیکی
نظرات کاربران

کد فوق را اینجا وارد کنید