پنجشنبه 30 فروردین 1403
صفحه اصلی > اخبار - جزئيات اخبار

مراسم تکریم بازنشستگان دفتر مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران روز شنبه 1394.07.18 در مرکز فرهنگی سیدالشهداء تهران برگزار گردید.

مراسم تکریم از بازنشستگان دفتر مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران  روز شنبه، 18 مهرماه 94 با حضور اعضای کانون بازنشستگان دفتر مرکزی بنیاد و حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله حسنی قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد، آقای مهندس ریاحی کیا مدیرکل توسعه منابع انسانی بنیاد و جمعی از مسئولان  در سالن سید الشهدا (ع) برگزار شد .

 قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد در این مراسم با بزرگداشت یاد جان‌باختگان مظلوم فاجعه منا و سردار شهید همدانی، شهید دفاع از حرم زینب (س)، خطاب به بازنشستگان بنیاد، گفت: شما با خدمت به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، عمر خدمتی خود در سازمان را به کمال رسانده‌اید و پس از 30 سال تلاش صادقانه، عاشقانه و خالصانه با سرافرازی و عاقبت به خیری این دوران را به پایان رسانده‌اید.
وی با اشاره به عبارت «افتخار نائل آمدن به عنوان بازنشستگی»، اظهار داشت: اینکه انسان دوران پرمخاطره خدمت خود در یک سازمان را به نحوی مطلوب بر اساس خواسته‌های سازمانی و به دور از بروز هرگونه ناهنجاری و مشکلی به پایان برساند، خود افتخاری بسیار بزرگ محسوب می‌شود. انسان‌های موفق در طول دوران خدمت علی رغم همه مشکلات موجود با رعایت زهد از امکانات سازمانی سوء استفاده نمی‌کنند.
حجت الاسلام و المسلمین حسنی افزود: بر اساس حدیثی از امام حسن عسگری (ع)، همه انسان‌ها سوار بر مرکب عمر هستند، برخی این مرکب را در مسیر درست و برخی در مسیر باطل پیش می‌برند، آنانی که بر مرکب باطل سوار شده‌اند روزی در سرزمین پشیمانی پیاده خواهند شد؛ پس پیش از قبض روح شدن، بدانید در کدام مسیر در حال حرکت هستید. کارکنان و شاغلان نیز باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا در زمان بازنشستگی دچار پشیمانی نشوند.
وی ادامه داد: بازنشستگان بنیاد شهید و امور ایثارگران در دوران اشتغال به کار تمام تلاش خود را در خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران به کار گرفته‌اند، امروز آن‌ها باید مورد توجه باشند و این بینش در آنان ایجاد شود که مدیران و معاونان بنیاد پیگیر کارهای مربوط به بازنشستگان هستند.
قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه خدمت رسانی به بازنشستگان این دید را در شاغلان ایجاد می‌کند که پس از بازنشستگی مورد توجه قرار خواهند گرفت، از مسئولان امور مربوط به بازنشستگان بنیاد خواست تا به منظور ارج نهادن به خدمات این قشر زحمتکش، جلساتی نیز برای قدردانی از همسران آنان برگزار کنند.
حجت الاسلام و المسلمین حسنی با تأکید بر اینکه بازنشسته عائله سازمان است، خاطرنشان کرد: کانون بازنشستگان در صورتی می‌تواند فعال شود که سازمان متوجه کانون باشد. مسئولان نیز باید با دادن حق تقدم به کانون، اعضای کانون را در فعالیت‌های خود یاری دهند. در این صورت کانون با کسب اعتبار، پربار تر خواهد شد.
وی با مثبت ارزیابی کردن طرح پایش سلامت بازنشستگان بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: حجت الاسلام و المسلمین شهیدی، نماینده ولی فقیه در بنیاد، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز همواره بر رسیدگی بیشتر به بازنشستگان و بهبود شرایط آنان تأکید داشته‌اند. مسئولان بنیاد نیز با برنامه‌ریزی برای دیدار با بازنشستگان بنیاد، الگوگیری از سایر سازمان‌ها در خدمت رسانی به بازنشستگان سازمان و قوی تر کردن کانون بازنشستگان می‌توانند این خواسته را محقق کنند.
در پایان این مراسم از محسن ستوده زاده، بهمن پناهی، عبدالمجید ساعدی نژاد، امیر هوشنگ محرر، هاشم غلامی، محسن ایمانی دوست، نیت علی زارعی الوند، علی جمعه خالقی، غلامرضا دلاوری، غلامحسن ناتوان، مجید جعفری، غلامرضا سروش و حمیدرضا نوشادی، تعدادی از بازنشستگان سال 94 تجلیل شد.
 
لینک خبر: سایت ایثار
 
    گروه خبري   :   اخبار کانون
تاریخ    :   1394/07/17
تعداد دفعات مشاهده    :   3276 بار
ساعت    :   14:04:34
نظرات کاربران
حسن 1394/08/28   20:11:01
  برادرعزیز وگرامی جناب حاج اقای امیرحسینی : باسلام واحترام ازانجایی که بیش از یک ماه اززمانی که قراربوده حضرتعالی به اتفاق برادرمحترم جناب اقای قلم نویس جلسه ای با معاون حقوقی بنیادبرگزار فرماییدگذشته است لذا استدعا داریم هر چه زودتر این جلسه را برگزار فرموده وصدای مظلومیت بازنشستگان بنیاد رابه گوش حاج اقای شهیدی برسانیدتاراهکار لازم هرچه زودتر اندیشیده شود .بدیهی است تاخیر دراین موضوع که مرتبا کسرحقوق افراد توسط تامین اجتماعی راهمواره بدنبال دارد وانان مدام درحال تسری قطع حقوق به سایرین می باشند بسیاری اززندگی افراد را مختل کرده است .خداوند انشاالله جزای خیر به حضرتعالی عنایت فرماید .باتشکر


امیرحسینی 1394/07/23   11:40:34
  برادر ارجمندم حسن اقا
با سلام باجناب اقای قلم نویس هماهنگی شده دراولین فرصت با معاون حقوقی بنیاد جلسه گذاشته وموضوع را پیگیری نماییم.


امیرحسینی 1394/07/23   09:36:51
  برادر عزیزاقا رضا
درخصوص اطلاع رسانی مراسم تکریم از بازنشستگان مجدداّ عرض میشود از طریق سیستم پیامکی کانون برای همه عزیزانی که عضو کانون هستند(حق عضویت پرداخت کرده اند) پیامک ارسال وتائیدیه ارسال پیام نیز دریافت گردید.ضمن تقدیر مجدد ازهمه پیشکسوتانی که افتخار دادند ودر مراسم حضور پیدا کردند،انشااله در مراسم بعدی شاهد حضور فعال همه ی برادران باشیم.


1
نظرشما
نام
 
آدرس صندوق الکترونیکی
   
نظرات کاربران
 

کد فوق را اینجا وارد کنید