شنبه 1 اردیبهشت 1403
صفحه اصلی > اخبار - جزئيات اخبار

مجمع عمومی عادی سالیانه دفتر مرکزی کانون در روز پنجشنبه 1394.04.11 برگزار شد

در این جلسه که با حضور نماینده وزارت کشور و سردار انصاری قائم مقام ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگرران در محل مرکز فرهنگی سید الشهدا برگزار شد ، عملکرد و ترازنامه سال مالی منتهی به 1393.12.29 به تصویب رسید و حق عضویت و روزنامه کثیر الانتشار تعیین شد و با انجام انتخابات ، اعضای هیأت مدیره برای مدت سه سال و بازرس برای مدت یک سال انتخاب شدند.
جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه دفتر مرکزی کانون با دستور جلسه تصویب عملکرد و ترازنامه سال مالی منتهی به 1393.12.29، تعیین حق عضویت و روزنامه کثیرالانتشار و انتخاب اعضای جدید هیأت مدیره ( با توجه به اتمام دوره سه ساله هیأت مدیره قبلی ) و بازرس ، با حضور اعضای کانون و سردار انصاری قائم مقام ریاست بنیاد و تعدادی از مدیران و کارکنان دفتر مرکزی بنیاد و نماینده وزارت کشور (خانم صیدی) در روز پنجشنبه 1394.04.11 در محل مرکز فرهنگی سید الشهداء واقع در تهران خیابان شهید مفتح پایین تر از میدان هفتم تیر تشکیل شد.

در ابتدای جلسه سردار انصاری قائم مقام محترم ریاست بنیاد با تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) گفت: امیدوارم سیره و راه امامان را در هر مرحله از زندگی فردی و اجتماعی پیشه خود کنیم چراکه همه این بزرگواران، ما را به مکارم اخلاقی سفارش کرده‌اند، از امام حسن (ع) نیز نقل است که «نیکوترین نیکی‌ها، اخلاق نیک است.»
قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اینکه بازنشسته آیینه تمام نمای یک شاغل است، افزود: بازنشستگی پایان تلاش نیست، بلکه آغاز یک تلاش دوباره است. بازنشستگان، سرمایه اجتماعی و پشتوانه بنیاد هستند چراکه آن‌ها کارکنانی بودند که سختی‌های دهه 60 را تجربه کرده و سازمان را بنیان‌گذاری کردند، این کارکنان در زمان جنگ تحمیلی وظیفه خطیر پشتیبانی از رزمندگان و خانواده معظم شهدا را بر عهده داشتند و دارای تجربیات خدماتی و فرهنگی گران‌سنگ، ذی‌قیمت و بسیار با ارزشی هستند.
دکتر محسن انصاری با تأکید بر اینکه این کارکنان به دلیل پیش‌کسوتی و تجربه، الگوی کارکنان امروز بنیاد هستند، ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، بازنشسته آیینه شاغل است و امروز نیز همه شاغلان بازنشسته‌ها را آیینه تمام نمای خود می‌دانند. اگر امروز کانون بازنشستگان و اعضای آن فعال، پرطراوت، پر نشاط و پر تلاش باشند، شاغلین هم می‌آموزند که ارتباطات و کارکردهای خود را با نشاط و فعال کنند.
وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین وظیفه سازمان و بازنشسته، جلوگیری از قطع ارتباط متقابل و وابسته این دو از یکدیگر است. ارتباط بین سازمان، کانون و بازنشستگان باید همواره برقرار باشد چون این ایجاد ارتباط، اوج بهره‌مندی شاغلین از بازنشستگان و همچنین بهره‌مندی سازمان از این تجربیات است.
قائم‌مقام بنیاد تأکید کرد: وظیفه کانون، ایجاد پیوند با سازمان و انتقال تجربیات و وظیفه سازمان، عدم فراموشی بازنشستگان و ترویج فرهنگ تکریم بازنشستگان است چون اگر مدیران امروز، بازنشستگان را تکریم کنند آینده خود را تکریم کرده‌اند.
سردار محسن انصاری با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر در هم آمیختن تجربه پیشکسوتان با نشاط جوانان، گفت: هنر آمیختن تجربه بازنشستگان با نشاط جوانان باید در کانون بازنشستگان و سازمان ما نیز وجود داشته باشد. بازنشسته وظیفه دارد خود را بشناساند و توانمندی خود را در این زمینه که وی سرمایه اجتماعی سازمان خود و حتی سایر سازمان‌ها است را باور داشته باشد. کانون بازنشستگان نیز باید کاری کند که بازنشسته سازمان را هنوز منزل خود بداند، کماکان به سازمان خود حساسیت داشته باشد و با سازمان ارتباط برقرار کند؛ در این صورت است که پشتوانه بودن بازنشسته برای یک سازمان به ظهور و بروز می‌رسد.
وی با تأکید بر مدنظر قرار دادن نگهداشت سلامت جسم، روح و اعتقاد و بهبود درمانی بازنشسته، گفت: اگر بازنشسته و کانون به توانمندی‌های خود باور داشته باشند، می‌توانند پیوند لازم با سازمان را برقرار کرده و ارزش‌آفرینی لازم را ایجاد کنند.
قائم‌مقام بنیاد اظهار داشت: سازمان ما به‌صورت لحظه‌به‌لحظه با ایثارگران در ارتباط است و امروز سازمانی می‌تواند به حیات خود ادامه دهد که با توجه به شرایط محیطی و نیازهای جامعه تحت پوشش خود بتواند در شیوه‌ها و روش‌های خود تغییرات لازم را ایجاد کند. سازمان یادگیرنده باید مرتباً نیازهای جامعه هدف خود را رصد کند. در این سازمان خلاقیت، نوآوری، استفاده از تجربیات و نیازمندی به الگوها دقیقاً احساس می‌شود.
دکتر انصاری با تأکید بر اینکه ما می‌توانیم از پتانسیل بازنشستگی برای ادامه حیات خودمان استفاده کنیم، افزود: برای تغییر وضعیت ارتباط بازنشسته و سازمان از پیوسته به وابسته چاره‌ای جز ارتباط این دو با یکدیگر نداریم و در طول حدود 6 سال که از تأسیس این کانون و ثبت آن در وزارت کشور می‌گذرد، این ارتباط و پیوند برقرار بوده است.
قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان از شرکت‌کنندگان در انتخابات مجمع عمومی عادی سالیانه کانون بازنشستگان بنیاد خواست تا در این انتخابات فعالانه شرکت کنند و به کسانی رأی دهند که توانایی برقراری ارتباط با لایه‌های مختلف سازمان را داشته باشند.

در ادامه جلسه با انتخاب هیأت رییسه شامل: آقای عسگری (رییس) آقایان نجمی و رضایی (ناظرین) و آقای محمدی (منشی) جلسه وارد دستور کار شد.

جناب آقای حسین میر آبادی بازرس کانون گزارش بازرسی را ارائه نمودند.

سپس آقای هادی قلم نویس رییس هیأت مدیره کانون ، گزارش هیأت مدیره در خصوص عملکرد سال 1393 کانون را ارائه نمودند

در ادامه با انجام رأی گیری موارد ذیل به تصویب رسید:

1. تصویب عملکرد و ترازنامه سال مالی منتهی به 1393.12.29

2. تعیین حق عضویت سالیانه به مبلغ 500.000 ریال

3. انتخاب روزنامه کثیرالانتشار" روزنامه ابرار" برای درج آگهی های کانون

4. انتخاب هیأت مدیره و بازرس
تعداد حاضرین 166 نفر                    کل آراء مأخوذه : 164 رأی

الف - نتیجه رأی گیری انتخاب اعضای اصلی و علی البدل هیأت مدیره
 
ردیف
نام و نام خانوادگی داوطلبین تعداد آراء نوع عضویت
1 اکبر باقرزاده 127 اصلی
2 حمید باقرزاده 109 اصلی
3 حسین میرآبادی 108 اصلی
4 حسین قربانی فر 70 اصلی
5 محمد رضا امیر حسینی 69 اصلی
6 مهدی علی قنبری 58 علی البدل اول
7 داود پونکی 50 علی البدل دوم
8 فرامرز تقی خانی 46  
9 عبدالکریم هودگر 30  
10 علی نصیری 26  
11 رجبعلی باقرکاظمی 25  
12 فریدون میروهابی 9  




ب - نتیجه رأی گیری انتخاب بازرس





آقای بهرام جمشیدی با 98 رأی - بازرس اصلی
آقای رضا نظیفی با 25 رأی - بازرس علی البدل




با آرزوی توفیقات اعضای هیأت مدیره و بازرس منتخب
 
در پایان از حاضرین به صرف افطاری پذیرایی گردید. 
 
 
    گروه خبري   :   اخبار کانون
تاریخ    :   1394/04/11
تعداد دفعات مشاهده    :   1147 بار
ساعت    :   01:03:57
نظرات کاربران
بازنشسته بنیادشهیدیزد 1394/04/23   15:43:07
  آقای قلم نویس درود برشماوتشکراززحمات شما


علی 1394/04/14   21:21:21
  عزیزان واقعا خسته نباشید خصوصا جناب آقای قلم نویس و همکاران محترم بازنشسته


کانون خراسان جنوبی 1394/04/14   10:31:28
  با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات کلیه سروران گرامی ، بدینوسیله انتخاب شایسته اعضاء محترم جدید هیات مدیره کانون بازنشستگان بنیاد را تبریک عرض نموده و ضمن آرزوی توفیق و موفقیت برای این عزیزان از زحمات با ارزش اعضاء محترم هیات مدیره سابق که فشار کاری سختی را تحمل نمودند صمیمانه سپاسگزاری مینمائیم،


فرامرز تقی خانی 1394/04/13   23:55:42
  باسلام
بر خود واجب می دانم از خدمات و زحمات کلیه عزیزان موسس و دیگر دست اندرکاران کانون منجمله هیئت مدیره محترم مراتب سپاسگزاری و قدردانی خود را اعلام نمایم و تشکر ویژه خود را از برادر ارجمند ، متعهد ، متخصص و دلسوز کانون آقای مهندس قلم نویس بنمایم مردی که با اخلاص و بی پیرایه تمام تجربیات و توانش را برای رسیدن به اهداف کانون بکار برد و در ادامه تبریک خالصانه خود را به برگزیدگان مجمع آقایان هیئت مدیره و بازرس اعلام نمایم بر همه ما اعضای کانون لازم است با تمام قدرت از هیئت مدیره جدید حمایت و در جهت تقویت آنان بکوشیم تا به امید خدا کانونی قوی ، مثال زدنی و در شان خادمین ایثارگران داشته باشیم


کانون خوزستان 1394/04/13   12:10:40
  احتراما با آرزوی قبولی طاعات وعبادات عزیزان همکار از درگاه خداوند متعال و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات ارزنده هیات مدیره دوره قبل ، بدینوسیله انتخاب شایسته اعضای محترم هیأت مدیره جدید را از جانب هیأت مدیره کانون و کلیه همکاران بازنشسته استان خوزستان تبریک عرض نموده و از خداوند سبحان سلامت ،سعادت و توفیق خدمت به همکاران بازنشسته را برای آن بزرگواران مسئلت می نماییم


کانون اصفهان 1394/04/12   15:24:02
  انتخاب اعضاء جدیدهیئت مدیره محترم دفترمرکزی کانون راازطرف کانون اصفهان به ایشان و همه بازنشستگان عزیزتبریک وتهنیت عرض مینمایم .
ازدرگاه ایزدمنان سلامتی ، عزت و توفیق خدمتگزاری برای آنان مسئلت مینمایم .


1
نظرشما
نام
آدرس صندوق الکترونیکی
نظرات کاربران

کد فوق را اینجا وارد کنید