پنجشنبه 30 فروردین 1403
صفحه اصلی > اخبار - جزئيات اخبار

دیدار اعضای هیأت مدیره کانون با ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران

روز یک شنبه 1398/08/26 اعضای هیأت مدیره کانون بازنشستگان با حجه الاسلام شهیدی ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار آقای شهیدی اظهار نمود: ما بازنشستگان را جدا از بنیاد نمی دانیم ولی محدودیت های بودجه ای بنیاد مانع از ارائه برخی خدمات به این عزیزان می باشد.
 در این دیدار که آقایان قلم نویس، شکری، فرحزاد، میرآبادی، باقرزاده و گرجی(رییس کارگروه مددکاری کانون) حضور داشتند ، ابتدا آقای قلم نویس رییس هیأت مدیره کانون با اشاره به دهمین سال تأسیس کانون و انتظارات به جای بازنشستگان از کانون برای ارائه خدمات در سطح سایر سازمانهای مشابه، گزارشی از کانون و شرکت افق مهر و ظرفیت ها و برنامه های در دست اجرا، ارائه نموده و  درخواستهای کانون در زمینه  برون سپاری پروژه های بنیاد ، اختصاص سهمیه اماکن زیارتی و سیاحتی ، مساعدت در تأمین نیازمندیهای بیماران صعب العلاج و ... را مطرح نمودند.
  آقایان فرحزاد و میر آبادی نیز  مساعدت در فعالیت های قابل برون سپاری و ارائه خدمات از سوی بنیاد به بازنشستگان را درخواست نمودند.
در ادامه جناب آقای شهیدی نماینده محترم ولی فقیه و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار نمودند. ما بازنشستگان را از بنیاد جدا نمی دانیم و خومان هم به شما ملحق خواهیم شد. در ارتباط با استفاده از ظرفیتهای کانون حتماً در جلسه مدیران بنیاد و سازمانهای تابعه موضوع را تأکید خواهم کرد . در مورد ارائه خدمات به بازنشستگان در حدی که مورد انتظار است متأسفانه با محدودیت های بودجه ای مواجه هستیم.
 
 
 
    گروه خبري   :   اخبار کانون
تاریخ    :   1398/08/27
تعداد دفعات مشاهده    :   1316 بار
ساعت    :   10:30:54
نظرات کاربران
مهران اسدی طالقانی 1399/01/20   18:20:12
  با عرض سلام خدمت اعضاء محترم هیئت مدیره بنیاد که مساعی خود را در جهت ارتقاء وضعیت پیشکسوتان گمارده اند.
هر چند پنج ماه از زمان نطق جناب حجت الاسلام شهیدی در دیدار هیئت مدیره محترم با ایشان گذشته، لیکن پیشنهاد می کنم این جمله جناب شهیدی را از مطلع سایت کانون برداشته شود.
"ما بازنشستگان را جدای از بنیاد نمی دانیم ولی محدودیت های بودجه ای بنیاد مانع از ارائه برخی خدمات به این عزیران می باشد."
این جمله به سان آن است که پدری دو فرزند دارد، به پسر بزرگترش بگوید من تو را جدای از خانوده مان نمی دانم ولی به دلیل کمبودهای مالی برخی از خدمات را به تو نمی توانم بدهم(و به پسر کوچکترمان می دهم).
هر چند که به کارمندان بنیاد هم آنطور که شایسته است و بود رسیدگی نشد و نمی شود ولی پیشنهاد می کنم برای جلوگیری از القاء حس ناخوشایند این جمله از سایت کانون  برداشته شود.
با پوزش از صراحت کلام


اصغر مومنی افجدی 1398/09/22   17:35:52
  باسلام ضمن عرض تبریک انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره خصوصابرادر عزیزآقای قلم نویس از خداوند منان آرزوی موفقیت درجهت خدمت به بازنشستگان را مسئلت مینمایم .


محمود فرخی از زنجان 1398/09/11   12:06:10
  با سلام انتخاب اعضای جدید هیات مدیره را به رئیس و اعضای محترم هیات مدیره تبریک عرض نموده و از خداوند متعال آرزوی موفقیت و خدمت بهینه به بازنشستگان محترم را مسئلت می نمایم .


گلبان 1398/09/01   06:55:52
  ضمن عرض تبریک انتخاب اعضای جدیدهیئت مدیره، ازخداوندمنان موفقیت وپویائی کانون درجهت خدمت به بازنشستگان رامسئلت مینمایم.


1
نظرشما
نام
 
آدرس صندوق الکترونیکی
   
نظرات کاربران
 

کد فوق را اینجا وارد کنید